Gå til innhold

Fryser innmari!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Andre som opplever det samme veldig tidlig i svangerskapet? Tp inne er på 21 grader. Vanligvis er jeg ingen frossenpinn, men nå kunne jeg hatt på meg kjeledress inne tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også!!! Har vært kald i tre uker nå...... Fryser hele tiden. Har til og med sovet med superundertøy og teppe over vinterdynen....

Var i svømmehallen i dag og i vannet var det over 30 grader, men jeg bare frøs..... Håper det snart går over, var ikke sånn forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen som sa til meg at det blir jente når man fryser..... :-))))

 

Men det er vel ikke til å stole på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalt varmere enn de fleste, fryser sjelden.Men nå derimot, så fryser jeg stort sett hele tiden. Jeg er 7+0, håper dette retter på seg snart. Ellers så har jeg hittil ikke vært særlig plaget med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg frøs masse tidligere, men nå har det gitt seg. La ikke merke til når det forsvant, men jeg er 10+2 nå og det var kanskje et par uker siden? Hm, må begynne å skrive ned detaljer så jeg husker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fryser eg også,og temp er 25 grader inne,

men alikevel må eg sitte med teppe......

helt teit..

 

kanskje eg må få fart på meg å bevege meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her!!Skulle tro vinteren hadde flytta inn i kroppen min..Med forrige mann svetta jeg som bare det.Satt i bilen midt på vinteren med varmeapparatet av,vinduene nede og kasta til og med jakka..!Stakkars daværende typen min holdt på å få frostskader pga meg..hehe..Men nå er det tydeligvis andre tider!!Noen som vet hva som gjør at vi fryser sånn forresten...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...