Gå til innhold

Aga:)


KlemC 3småUnder3år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, Liertopppen du liksom:-)

 

Joda, det rusler og går. Er for første gang i hele mitt liv sykemeldt, 50% i en mnd, pga hodepine+ noen litt dumme funn på prøver (proteiner i urin, høyt BT). Det er godt å kunne sette seg ned innimellom slagene og bare kjenne på magen og lille baby som spreller rundt inni der, noe det ikke blir så mye tid til i hverdagen.

 

Ellers er det familien som "tar" tiden min, heldigvis. Alle de gode gutta her har gode, men hektiske dager i vårsola med sandkasseleiking (minsten), fotball og atter fortball for han 10-åringen og rock'n'roll gitar og bandøvinger for de to eldste.

 

Hvordan har du det om dagen? Formen din grei? Har magen poppet frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg.. ingen fritidsproblemer med andre ord;)? hehe.. ja tenker ennå på hvor mange gutter dere har... :) Ikke vondt ment da...

 

Joda det går veldig bra med meg.. jobber for fullt på sykehjemmet. Det er liksom bekkenet jeg kjenner det i. Ellers holde vi på å ordne ute til våren kommer for fult, rydder garasje, tenker på å skifte til sommerdekk, eu-kotroll, pusser opp to soverom (tenker ihvertfall) og holder på med evighetsprosjektet badet på 20 kvadrat.. Tenker med gru på at vi kommer ikke til å rekke alt for babyen kommer...

 

Å ja.. så har mannen min utstilling i bodø til helga.. Timmene i døgnet skulle ha vært flere....*flirer håpløst*

 

Ellers er det stille og rolig;))

 

OG magen stakkars... Den er bare så stor.. Har nettopp kjøpt mammaklær for jeg passer ingenting av det jeg hadde:)) Hehe..

 

Hva med deg da og din mage??

Når var det du hadde termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med kunstnermann! Fortell litt om hva han holder på med da, skulle ønske jeg hadde tid til å sysle litt med kreative sider i meg...

 

Jeg har termin 09.08, altså omvendt av deg:-) Magen her er også blitt stor, synes godt at det er en baby inni der og ikke bare noen ekstra kilo liksom..

 

Det med oppussing: Kjempeslitsomt og utfordrende, men gud så deilig når det er overstått og flunka nytt! Likevel så er det ingen krise hvis det ikke blir helt ferdig til babyen kommer, vi pusset opp badet da Johannes var 3 mnd og det gikk greit (selv om det var en del morgener jeg virkelig hatet maks).

 

Ja, det er mange gutter her, så det skal bli godt med ei jente som kan veie litt opp for all testosteronen. Selv om det nok blir lite av rosa prinsessekjør, blir det hvert fall greit med noen nye innfallsvinkler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mannen min er ikke mere kunstnerisk enn at han driver eget firma og holder nå på med steamdusjer og spabad og alt innen det:)) Så jeg flirte gått når jeg leste kunstner, men selvølgelig trodde du det når jeg ikke skrev mere enn det:)) he he he he he... Det var boligmesse jeg tenkte på men ikke sa:))

 

Oppusing er slitsomt men deilig ja helt enig der.. Jeg har et lite problem akkurat der for jeg liker å begynne mange plasser men bruker lang tid på å bli ferdig og begynne gjerne en ny plass for jeg blir fort lei den første plassen... Gubben kan bli ganske gal av det:))

 

Ekstra kilo ja... har du fått noen eller slik du var?? Jeg har ikke lagt på meg "bakfra" men har stor mage derimot.. og 6 ekstra kilo og de kom MEGET fort.. håper det roer seg ned.. Jordmora jeg har var veldig opphengt i vekt når jeg var der sist.. Synes det holder for en stund:))

 

Mannen min har jo en gutt og tar seg av jenta som x hadde fra før og de har nettopp hvert her.. De er jo så søtt og gleder seg mye.. Jenta bruker bare å spøre om hvor stor babyen er.. sier ikke hei engang hehe.. Det er jo litt morsomt.. og gutten på 6 sussa magen og sa natta babyen her for to dager siden... Mitt hjerte smeltet bare:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg leste ikke denne før nå jeg. Artig hvor feil en kan ta ja, men utstilling er nå utstilling! Spennende uansett, hils ham og ønsk lykke til fra meg!

 

Jada, kiloene har nå kommet jevnt og trutt, men det tar jeg ikke så tungt. Hadde gått opp 8 kilo i forrige uke (uke 26), men nå har jeg gått ned igjen to (uke 26). Vann i kroppen som kanskje har gått sin vei? La på meg 8 kilo i første svangerskap, og 13 i forrige, og det blir sikkert mer denne gang. Det er helt greit, fordi de forsvinner fryktelig fort etter fødsel likevel. Etter to måneder etter sist fødsel veide jeg ganske mye mindre enn jeg gjorde da jeg ble gravid, så dette tar jeg med knusende ro. Ikke tenk på det du, virker på bildet på albumsidene at du godt kan legge på deg en hel del uten at det gjør noe;-)

 

Så koselig at du har et så godt forhold til mannen din sine barn (stebarn)!. Ingenting er jo bedre enn det, men det er ikke alltid like lett.. Mannen min har jo to fra før, og noen ganger kan det gå en kule varmt... (!).

 

Kos deg masse videre i kveld, jeg må dessverre ile til mine husholdningsplikter (klesvask, husvask, barnevask osv)..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben er skikkelig stressa før denna messen men som jeg sier .. du kommer deg gjenom den uansett hvordan det går...:)

 

Ungene hans er herlige.. det skal dem ha.. men uansett krangling og diskusjoner er jeg glad i dem...

 

Har du sett de nye bildene jeg har lagt ut?? Hehe.. hadde jo plutselig mye å oppdatere..

 

Kiloene ja... de er til bekymring for fattig og for rik:))

Men jeg håper det blir som du sier at de detter av etter fødselen..

 

Jeg skal ut i hagen en tur nå så du får koze deg:))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann!

Takk for etterlysning på skravlesiden også, jeg svarte deg men det var jo ikke før mye senere.

 

Dagene er jammen hektiske, i dag har vært en helt ufattelig slitsom dag på jobb, mange vonde og vanskelige møter og masse greier. Godt å komme hjem til blide og hoppende glade gutter da, som til og med er ferdig med leksene og klar for middag, trampoline og trening;-)

 

Håper mannen din ikke stresser for mye med utstillingen, som du sier så går det jo på et vis uansett. Skjønner jo selvfølgelig at det er moro å få det finest mulig, men en blir liksom aldri helt fornøyd heller...

 

I dag fikk jeg melding fra venninnen min om at hun fikk en gutt i natt, og en annen venninne fikk ei jente for to uker siden. Hver gang jeg får slike meldinger tenker jeg at det er jo ikke lenge til jeg også skal ha, selv om det er over 100 dager til termin. Tiden går jo fort når en tenker over det. Ikke lenge siden jeg tenkte at jeg er bare 12 uker på vei, og misunte alle de her inne som snart skulle hoppe over i 3. trimester. Og nå er jeg der selv:-) Hurra, godt å tenke på.

 

Etter denne gangen er det helt stopp i produksjon for vår del, så det er litt rart også at dette blir aller siste gang i livet jeg er gravid. Litt godt å tenke på også, begynner å merke på kroppen at den har fått nok nå. Mentalt blir det også deilig å kunne føle seg litt "fri" igjen. Ikke for det, det er ikke så grådig vitkig for meg å drikke alkohol eller ta meg en røyk, men livet får jo mange restriksjoner når en går gravid også. Hvordan er det for deg? Planlegger dere flere på rappen, eller holder det med en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:) Lurte jo på om du var der vettu;)

 

Nå er jeg ferdig på jobb for denne uke og skal ikke tilbake før tirsdagen og det er gått å vite det da.. Mye slitt denne uka.. Hadde så mange som 5 kynnere lange på under 30 minutt i går.. Tror det var kroppen som sa at jeg må trappe litt ned... Ikke vet jeg...

 

Det er morsomt når flere man kjenner går gravid samtidig da... Er det noe en lurer på vet som regel den andre det:) Hehe.. ogmden ene har termin to dager før meg... Det er jo litt sprøtt:))

 

Hvor mange barn det blir vet jeg jo ikke men i dag sa han tre... hehe.. selv om han har to fra før:)) Er på en måte glad for det men vi får se.. Liker barn og alt men vem vet.. Har vel plannlagt to litt tette og kanskje en tredjemann da.. Har ikke bestemt meg for om jeg skal begynne med prevangsjon etter fødselen eller vente eller hva... Tar det som det kommer...

 

Det er rart med det... kan ikke si at jeg savner å gå ut på byen og drikke osv.. men det hade sikkert vært gått det også... Har en periode nå når jeg har lyst til å røyke men det går over.... stakkar den har jeg hatt i 4 og et halvt år nå... Røyker du til vanlig?

 

Liker du å holde på i hagen osv? Grønne fingrer :)

Hehe skulle ønske jeg hadde det:)

 

Hva jobber du med? Vansklige møter skriver du... Ledestilling eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder ja... Har problem med å få lagt ut bildene tatt med kamera.. Derfor er det lite magebilder.. men jeg har:)

Skal ta bilde i kveld.. Er 21 fullgåtte uker i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller ikke på jobb igjen før tirsdag, og det skal bli så godt!

Jeg jobber som psykolog for barn og ungdom, en fantastisk jobb med mange vonde og tunge skjebner. Er likevel så utrolig glad i jobben min, føler at det hvert fall hjelper noen:-)

 

Savner aldri alkohol/festing, men røyken kan jeg savne. Har selvfølgelig sluttet i det jeg har funnet ut at jeg var gravid, men var så dum at jeg begynte igjen etter ammestopp (da eldste sønnen min var 2). Nå har jeg jo vært røykfri siden vår 2004, men det henger fremdeles i den lysten gitt.

 

Har vel ikke akkurat grønne fingre, men det er jo utrolig fint å se at det spirer og gror i hagen. Ungene synes også det er gøy med frø som blir til f eks tomater eller erter, så fremover blir det nok mye såing og planting;-)

 

Nei, nå er det natta. Si fra når du har lagt ut de nye magebildene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...