Gå til innhold

er så sinsykt lei jeg!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bare ett syte innlegg for å lette på presset.

Våknet i dag av prinsen min på 1år 0g 9 mnd kl 06.00 og fikk brekninger da jeg innså at vi hadde en hel dag forran oss, heiv på meg det eneste jeg har som passer av klær (nesten) og fikk slengt i oss litt frokost, hadde bare lyst til å begrave meg på sofaen med ett pledd og mange puter og bli der resten av dagen men det går jo ikke. Har så mye vann i kroppen og gått opp så mye at tanken på å vise meg ute gir meg tårer i øynene.

tok meg sammen, skiftet på meg skjørt og bluse for å føle meg litt freshere og mannet meg opp til en tur i butikken. Første trynet jeg møter på klarer å utbryte: Skal si du har est ut de tre siste ukene.

Jeg raste bare igjennom butikken og fikk med meg det aller mest nødvendige så da må jeg vel tilbake i morgen også!

tenkte jeg måtte ta meg sammen og være litt flink for sønnen min sin skyld og dro i åpen barnehage, Skal si kommentarene satt løst i dag. her kom jo gullkornet: Du er jo levende prevansjon sånn du går rundt å ser ut, hadde egentlig lyst på en baby til jeg men når jeg ser deg...

Hva enkelte menesker kan få seg til å si...

Så nå har jeg tryglet prinsessa mi om å komme ut, grått mine strie tårerer og tryglet på nytt. Trodde babyene kom når man faktisk ikke orker mere men det funker visst ikke sånn. Så nå tenkte jeg å gå å legge meg , krysse av en dag til på kalendern og drømme om at jeg føder... Jeg tror jeg dør dersom jeg må gå 2 uker over termin 1.Mai,

Vet ikke hva jeg ville oppn[ med dette innlegget, m[tte bare ha det ut av systemet!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj det var noen ekle kommentarer. Har bare fått sånne trivelige "nå kan du ikke vokse noe mer, eller???", og det i uke 26...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, hørtes slitsomt ut, ja!

 

Dårlig gjort av folk å komme med sånne teite kommentarer- ikke mye gjennomtenkt, spør du meg!! Men prøv å hev deg over det. Det er de som har et problem, når de ikke greier å ha folkeskikk! Trøst deg med at det sikkert er masse vann, som forsvinner etter fødsel!

 

Håper ventetiden din snart er over!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg hva folk kan få seg til å si, da???? Må jo være mindre intelligent for å si sånn, snakk om lite hensynsfulle. Uansett, jeg begynner etterhvert også å ha litt sånne dager som din har vært i dag. Jeg føler meg fysisk ok å se på, heldig med vekta, MEN har bekkenløsning for fulle mugger og en gutt på 2,5 år. Han er verdens herligste og søteste, men de krever jo sitt da. Og de dagene han ikke er i barnehagen kan jeg godt også tenke sånn når jeg står opp......herregud hva SKAL vi finne på i dag?? Har jo stort sett lyst til å ligge på sofaen, og hadde nok hatt best av det også. Men du har ikke lenge igjen!!!! Jeg har litt lenger.........men håper på et stjerneskudd 14 dager før tiden jeg da :-)

Klem fra Eli 34+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren jeg er så enig! Utrolig hva folk kan slenge ut med når man er gravid. Da skal man visst are finne seg i alt da. (Har ikke folk hørt om hormoner??)

 

Har fått lignende kommentarer jeg og. Jeg har foreløpig gått opp 8 kg, og er i uke 33. Syns ikke det er så ille, og syns ikke jeg ser så aller verst ut. Men folk har slengt masse med leppa, de syns visst jeg har en helt enorm mage. I helgen fikk jeg bla høre "du har vel termin i dag du?" og "sikker på at det ikke er 3 inni der". Da er det ikke kult å si at jeg har termin 17. JUNI. Virker lenge til for folk som ikke vet bedre. Spesielt når de syns jeg er så svær. Skal aldri aldri aldri kommentere utseendet til en gravid dame jeg, bortsett fra å gi komplimenter! Man føler seg nok som en vaggende hval som det er.

 

Og HERREGUD som folk stirrer da!!?? De trekker ikke til seg blikket selv om jeg setter blikket rett på de. Eier ikke skam assa! Får nesten lyst til å si noe. Kanksje jeg gjør det neste gang.

 

Heldigvis finnes det folk som syns jeg stråler og ser flott ut og.

Nå er jeg 1. gangs - og har bare meg selv å passe på foreløpig, og jeg må si jeg beundrer deg anonym som må gjennom den tunge slutten med en liten en på 1 år og 9 mnd også. Stå på - du er fantastisk! Vi lager liv damer! Vi bringer menneskeheten videre! Vi gjør en flott jobb, og de som syns vi er tjukke eller store burde lære seg å holde kjeft.

 

Mitt motto er: har du ikke noe godt å si, så ikke si noe ;-)

 

Deilig å få ut dette ja!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring, hadde egentlig ikke forventet at noen gadd aa svare *i alle fall ikke med min flaks i dag* lykke til videre til alle dere der ute ogsa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva folk får seg til å si. De tenker ikke langt. Nå er det ikke lenge igjen da, så prøv å holde ut.

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har reagert mest på er at mange av de verste kommentarene jeg har fått når jeg er gravid kommer fra andre kvinner som har fått barn! Som jeg ser andre skriver her så vil de aldri komme med annet enn komplimenter til andre gravide pga sine egne opplevelser. Syns det er merkelig at de ikke kan klare å huske bedre hvordan det var selv.. Eller kanskje de virkelig var så tynne og friske som de vil ha det til?? tviler litt på det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv termin 9 juli og syntes det nesten er uforskammet når folk kan finne på å si at: " å nå begynner du å bli stor!!" Jeg får ikke lyst til å fortelle folk når terminene min er. Har ikke gått opp mer enn 8 kg selv. Hva er det folk egentlig tror?! Frekke folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota meg inn på feil forummMen måtte lese dette innlegge.Det er bare helt utrolig hva folk kan prestere å si til gravide.jeg blir sint på dine vegner.Neste gang noen sier noe sånt til deg sier du at jeg tror du har lagt på deg du også gitt...er du sikker på at du ikke er gravid??

Hev deg over alle kommentarer,du er snart ferdig!

Stor trøste klem fra

 

Er bare innom og titter altså:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei alle kommentarene jeg får. Jeg er fullstendig klar over at jeg er blitt stor, har gått opp 20 kilo og har mye vann i kroppen. Men man kan da ikke noe for hvordan man ser ut!!! I begynnelsen tok jeg meg nær av kommentarene folk presterte å komme med, men etterhvert er jeg blitt forbanna. Folk kan ikke si det de vil til gravide folk. Hadde jeg vært overvektig, regner jeg med at folk hadde holdt kjeft. Men av en eller annen grunn er gravide "fritt vilt", og folk sier rett ut hva de mener... Ta igjen med samme mynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så sinnsykt enig med deg jeg!

 

Drittlei både folks kommentarer og min egen mage....Har en knott på 12mnder som prøver å lære å gå, men hvordan skal jeg kunne hjelpe han med det da...som ikke kan bøye meg på midten, går på vannballonger og har lår som går rett ned i skoa...Pokker heller! Så kommer folk dansende og sier; Se hvem som har lagt på seg da! Nå må du vel føde snart...-Ja, om jeg ikke velger å eksplodere i stedet da....Hmpf...folk er så dumme at det er skummelt....Jeg har forresten en nabo også som fødte her uten at noen visste hun var gravid....Og det må jo alle si....se så svær du er, og naboen da, som gikk i olabukse hele tiden og gjør det fortsatt....ingen har sett noen ting....HAHAHA....mm....veldig festlig....

Nei, vi får holde sammen og ikke glemme åssen det var da vi er ferdige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

fy f,, det var da en stygg komentar å det ja,, Sa hu virklig det<??Dæven døtte jeg hadde blitt så sint.. Forstår godt at du ble lei deg.. men at dem kan få seg til å si slikt,,....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...