Gå til innhold

Orker ingen ting etter jobb.....


*Lucia*

Anbefalte innlegg

føler meg stort sett i fin form, men når jeg kommer hjem fra jobben er jeg helt skutt. Ble skikkelig trist og lei meg nå. Skulle ut å gå en tur med hunden og mann og før jeg i hele tatt er ute så kommer kvalmen settende! Er småkvalm flere ganger i løpet av dagen men det pleier å gå fort over. Nå ble det en tur på noen få hundre meter før jeg bare måtte gå inn igjen.............

 

Håper virkelig dette blir bedre når jeg runder de magiske 12 ukene....... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt hvordan du har det!!! Er også kvalm og sliten. Men i går lå jeg på sofaen hele dagen, og sov flere timer, uten å ha dårlig samvittighet for det!! Vi må få ta oss noen pauser innimellom, det er lov! Gleder meg også til de tolv ukene er gått, og man forhåpentligvis føler seg bedre!

 

Lykke til : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så synd at det er privatlivet det går utover, jobben fikser jeg fint. Men gubben får ikke mye oppmerksomhet stakkar! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær gla du klare å gå på jobb og fungere der....Kan bare glemme at æ skal klare å dra på jobb, så lenge æ e så dårli konstant! Huff, men e det detta som skal tell førr å få en baby, e det greit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er det noen trøst, er du ikke alene om å ikke orke stort etter jobb!

jeg har nesten ikke overskudd til hverken gubbe eller sønn for tida...

men i erfaring fra forrige gang, gikk det over i ca uke 12-14, og da... da blir det fart i deg! det ble det i meg, i allefall! så jeg regner med at det er tilfellet denne gangen også.. er 8+3 i dag, og tida går tregt, men når man tenker tilbake på svangerskapet etter at ungen er ute, så har det ikke tatt så veldig lang tid alikevel... jeg tenker positivt, og det hjelper meg i allefall!

håper du blir bedre snart, og at alt er vel med deg, magen, mannen og hunden! ;)

lykke til videre!!

klem, klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...