Gå til innhold

hvor mye bør barnevakten få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bør jeg betale barnevakten?

hun er 16 år, skal være med under hele middagen for å gå ut med gutten vår hvis han blir grinete er 5 mnd da.

jeg betaler hotellrom for henne , hun skal ikke ha gutten om natten.

de skal være med på festen hvis han sover men hun skal følge med han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minimum 500 kr synes jeg, i og med at hun skal være der og ikke passe ham alene liksom - synes jeg det er nok. Jeg forstår ikke helt hvorfor dere vil ta ham med i det hele tatt? Han har jo ikke noe glede av det og dere får ikke dagen helt for dere selv....

Sønnen vår er to år, han skal ikke være med i det hele tatt. Han skal være hos en av de som jobber i barnehagen hans og ligge der om natten. Hun vil ikke ha betaling i det hele tatt, men hun har to jenter på 13 år som skal hjelpe henne og vi kommer til å gi de litt penger hver. I tillegg gir vi henne et par flasker vin og litt andre småting vi vet hun liker. Trygt og godt opplegg og vi kan nyte dagen vår som den bør nytes.

Skrevet

Jeg har hyret et tvillingpar på 16 år som skal passe mine to som da vil være 16 mnd og 3 1/2 år. De skal hente dem etter middagen (besteforeldrene hjelper under middagen) og ha dem hjemme hos seg selv. Da er selvfølgelig foreldrene med og hjelper dem og kjører osv. Jeg tenkte å betale dem 500,- hver. :o)

Skrevet

Jeg er helt enig i å ha barna med på dagen. Synes det er helt unaturlig å ikke ha ungene med på bryllupsdagen. Sønnen vår er bare 1 år og 10 mnd nå og jeg ville for alt i verden ikke ha feiret en så viktig dag uten han med. Uansett hvor gammel han hadde vært. I tillegg så når ungene blir så store som 2 år så har de jo faktisk glede av å få være med på sånt. Kjempespennende med masse folk og masse oppmerksomhet. Vi har ikke fastsatt noen dato enda men har planer om å gifte oss innen nær fremtid. Venter en til baby i sommer og kommer til å ha begge ungene med på bryllupsdagen samme hva. Tenkte faktisk at gutten vår skulle få følge meg opp kirkegulvet. Så blir det litt ekstra stas og oppmerksomhet på ham. Vil ikke at pappa skal gå sammen med meg fordi jeg synes det blir litt for "amerikansk" å bli gitt bort av pappa.

Skrevet

Bryllupet er ene og alene foreldrenes store dag synes jeg. Jeg vil ha et barnefritt bryllup, inkludert i kirken! Barna får oppmerksomhet ellers, så jeg ser ingen hindringer i å hyre en barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...