Gå til innhold

Hvilken periode er finest?


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Er så glad for at det 1.trimester er ferdig og gleder meg til tiden der alle kan se at jeg er gravid og ikke ser bare ut som forspist? Når vi kjenner bevegelse er det vel en fin tid? Hva synes dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det er en fin tid når magen har "poppet" og alle kan tydelig se at en er gravid. Det er også godt når en kjenner liv i magen, og plutselig kan merke en fot eller hånd trykke mot magen.

 

Egentlig er det jo en utrolig fin tid når en er gravid! Bare det å vite at det vokser et lite menneske inni deg, et menneske du skal kjenne og elske resten av ditt liv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil variere ut i fra hvordan svangerskapet er for den enkelte. Jeg var dårlig veldig lenge forrige gang, så jeg vil si den fineste tiden var 6. og 7. måned, da ga endelig kvalmen seg, jeg hadde en flott mage, og veldig lite plager med den. På slutten kan man føle seg ganske sliten og overbefolket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette min første så jeg vet jo ikke hvordan det er i 3. trim. Syntes det var et helvete første trim pga jeg har vært så dårlig. Er dårlig fotsatt men det er lettere å leve med det nå. Også er det deilig å ha mage og kjenne livet der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Emma synast eg slutten av 2 trim. var den finaste tida. Då hadde kvalmen gitt seg, var kjempe sprek og magen ikkje altfor stor.

 

Denne gangen har eg komt til veke 24 og forsatt kvalm. Rekna med at det blir bedre når kvalmen gir seg, om den gir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2.trimester er helt klart best.....Slutt på kvalmen og så er man ikke så tung ennå. Er nå i uke 32 og det begynner å bli tungt selv om jeg ikke har lagt på meg så mye. Så nyt 2.trimester!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hele graviditeten har vert en fin tid jeg.. Men nå har ikke jeg kommet over i 3.trimester ennå da men hittil har alt vert perfekt ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå etter midtveis virker som en veldig bra tid.... Endelig gav kvalmen seg mer eller mindre for meg også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...