Gå til innhold

Hva fordriver vi tiden med ?


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Er vi sykemeldte og hva fyller så dere tiden med? Eller er det mange som klarer å jobbe og hvor jobber dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber for fullt på sykehjem i min 21 uke og har det bare bra.. Kjenner det litt i bekkenet men jeg klager ikke... hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykmeldt ut mnd. Å da håper jeg at jeg er på jobb igjen til uken.

I dag har jeg ikke gjort en ting , kun bare sittet på nette.

Uff uff må kanskje gjøre noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sykemeldt i de første 3 mnd. og kjeder meg veldig. Blir bedre nå som det er vår og snart sommer. Kvalmen har blitt noe bedre. Ellers må jeg vel omplassres dersom jeg skal på jobb. Er sykepleier på en lukket avd. for psyk. pas med mye utagering. Tiden hadde nok gått fortere dersom jeg hadde vært på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er i uke 26 nå og jobber fullt som fengselsbetjent. Tiden går så ufattelig fort, dette er min andre og sist var jeg sykemeldt i lang tid, det er ikke moro! Sympati til dere som kjeder dere hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 100% jobb og jobber som kreftsykepleier på sjukehus. Jeg er med den jobben jeg har nå, stort sett unntatt den tyngste pleien, men det blir masse gåing. Ellers har jeg mann, hus, katt og en treåring. Ikke noe problem å få dagene til å gå :) Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme nå pga veldig lavt blodtrykk... Har "sliti" veldig med samvittigheten for å ikke være på jobb.. Men nå har jeg vel innfunnet meg med at det er lite jeg får gjort med dette. Så går nå dagene med litt huslige sysler, .litt besøk og med ei jente på snart 4 er det hele tiden litt å ta tak i.. Mye tid til hvile også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...