Gå til innhold

Stem på navn.


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Har to gutter fra før Even og Peder heter de. Hvis nurket jeg har i magen er en gutt, har vi tenkt på Eirik eller Trym. Er så usikker så det er morsomt å høre meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er så vant til å ha gutter og har en sterk følese av en til .Kinesiske kartet sier det også. Klart det hadde vært gøy med en jente for det er virkelig mannsdominert her hjemme. Men så har jeg jo da mange småkjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da får hun et maskulint navn. Neida. Da blir det nok Tale eller Maude. Mange fine der også da Kaja, Frida og det hadde blitt verre ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser er det like mange som liker både det ene og det andre. Syns absolutt Trym er finest.. Litt annerledes, det liker jeg!!

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt Eirik, men heller litt mot Trym siden det er mindre vanlig... og egentlig et veldig tøft navn.. har bare ikke tenkt på det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si Eirik her oxo da det er første valget mitt,bare så synd ikke mannen er helt enig her :-/ Jeg tenkte som så da jeg ville ha Eirik navnet at det er et navn som bortimot ikke er i bruk i våre dager,men ser jo her at mange tenker på det oxo....litt rart,vet det er et gamelt norrønt navn som hadde sin glans tid på tidlig 70 tall,men ikke nå (så feil kan man ta gitt hi hi)

 

Lykke til med valget da....uansett er begge fine navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...