Gå til innhold

streeeeek marker


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, puppene mine. Fikk noen veldig tidlig og for en uke siden la jeg merke til noen flere mørkerøde som hadde kommet over natta. Mannen min sier det ikke er så rart, for puppene er digre. Regner med å få flere også, i og med at de skal fylles med melk.

 

Ingenting på magen, da, men det har ingen av søstrene mine eller mor heller.

 

Har forresten smurt meg hele sv.skapet, så tror mest på arvelighetsfaktor når det gjelder strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått enda!!!håper inderlig at det ikke kommer noe heller...har bare en uke til terminen nå...men har hørt at man kan ha strekkmerker men at man ikke ser dem selv før etter fødselen pga at magen er så stor at man ikke kan se hele magen selv.... men jeg pleier å stå oppi speilet å prøve å se.... men har ikke sett noen enda iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på magen, men fikk endel strekkmerker på rumpe, lår og pupper sist graviditet. Tror ikke det er kommet noen flere nå, men de syns jo de jeg hadde fra før da... Håper jeg slipper å få på magen denne gangen også. har jo tross alt over to måneder igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått på rumpe, lår og pupper frem til påska, og i påska begynte det å komme et par på magen, og nå er det fullt.. trodde nesten jeg slapp de på magen, siden de ikke begynte komme før i uke 34 ca, men den gang ei ;) Men det er verdt det, absolut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!

 

jeg har fått mange på magen men ingen andre steder. Har også smurt meg, men jeg tror de oljene er oppskrytte... Er i uke 33 nå, og har hatt de siden tja.. uke 22? treker seg vel litt sammen etterpå, men blir nok ikke bikini på meg med det første ;-)

 

baby veier opp da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har over hele magen fra forje svangerskap. Ser nesten ut som et veikart. Har også på puppene og innsiden av lårene. Tror de aller fleste får det.

Kan vi ikke heller slå et slag for strekkmerker? Bare bygynne å skryte at vi har fått de, så blir det kanskje ansett for å være pent etterhvert. Også kan vi skakke litt på hodet å si: " åå stakkars, har du ikke fått de du? De kommer nok snart skal du se"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått noen ennå.."bankibordet", så håper det holder seg sånn:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen, ennå. Er i uke 31 nå. Når fikk dere strekkmerker??? Er det lov for meg å håpe at jeg slipper unna (mamma hadde ikke heller, hun har født 4 barn), eller kan de komme snikende helt frem til siste dag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...