Gå til innhold

Hva skal dere gjoere...

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

... med brudebukketten etterpaa??

Stort og aapent spoersmaal, men jeg sitter aa lurer paa det selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med bare en K da....

Skrevet

Jeg skal tørke min. Rett og slett. Du kan spraye på den med ett eller annet, sånn at den holder seg nogelunde fin.

Skrevet

Har sett så mange misslykkede forsøk på å tørke de, så det skal jeg ikke gjøre.

Skal rett og slett kaste den over skulderen mot alle de ugite.

Synes det ser så stilig ut på film, he he.

Og har aldri opplevd det på et bryllup i Norge, så det må være et kult innslag.

Skrevet

Jeg skal også kaste den over skulderen etter at middagen er ferdig og som et symbol på at festen kan starte :-) Det holder for meg at buketten er foreviget på foto og film. Kan ikke skjønne hva jeg skal med den siden. Samler bare støv. he he. Har ikke opplevd dette selv i bryllup heller og har aldri skjønt hvorfor folk ikke gjør det..

Skrevet

Jeg skal ha en billig brudebukett (4 kala) og kommer nok til å kaste den når de visner... Syns ikke det er noe fint å tørke buketten og hvis man gjør det (noe som ofte blir dyrt om det skal gjøres ordentlig) kommer man da til å ha den fremme i stuen liksom??? Ser ikke for meg at jeg gjør det nei... Men forstår at det er mye penger det er snakk om for mange, men tror jeg hadde kasta den uansett ja.

Skrevet

en venninne av meg hadde kunstige blomster i buketten, var ikke mulig å se det før hun sa det! den var kjempefin og da holder den seg jo viss man vil ta vare på den:-)

Skrevet

Den skal kastes over hode!

Håpe at den kan glede noen andre også :)

Skrevet

legg buketten i sand.. spør der dere bestiller, mener det er det pappa gjorde når han hadde blomsterbutikk!

Skrevet

Jeg giftet meg i påsken, og før jeg dro på bryllupsreise sprayet jeg buketten skikkelig med hårspray, pass på å få dekt alt skikkelig. Så la jeg den til tørk. Har sprayet den et par ganger til etterpå. den er fremdeles nesten like fin som da den var ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...