Gå til innhold

Kommet hjem fra ul!


knertenkommer

Anbefalte innlegg

Helt utrolig...

Blødde litt igår kveld og ble veldig urolig, mistet nemilg i høst. Var på ul istad og vi så en 28mm stor knert med armer og ben som sprella og hjertet slo som bare det. Gyn sa det var tidlig å se bevegelse men bare positivt. Er 9 + 3idag.

 

Virkelig beroligende å se den lille. Flere med erfaringer som er ca like langt på vei?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det går an! Enten privat, da betaler du selv eller gjennom fastlege og rekvesisjon hvis du har mistet tidligere eller noe problemer oppstår som smerter, blødning, uroligheter osv. Dette er min 3 ul! Og det hjelper veldig for meg som har mistet tidligere å se at alt er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg =0)

 

Jeg var på UL to ganger forrige uke. Siste gang på lørdag. Er i dag 9+3 jeg også. Dro på UL Lørdag pga blødninger. Forrige gang var det avtalt pga en etterkontroll som ikke ble noe av. Spurte om å få UL istedenfor. Nå har jeg tre fine bilder som viser mine to små spirer. Tror kanskje jeg sprengte noen blodkar pga hard hoste. I dag var jeg på første kontroll hos legen. Gjorde ikke så mye der da, annet enn litt generell info og noen blodprøver. Var ingen vits i å undersøke meg mer pga UL.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt var bra:0)Lykke til videre!

Jeg skal på ul på torsdag og gruer meg noe aldeles forferdelig.Er så redd for å få dårlige nyheter etter å ha vært dårlig så lenge..Er 10+6 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...