Gå til innhold

Februar: stormagapus:)


Puselure

Anbefalte innlegg

Hei! Er litt fjern jeg, men så at du også bor på Stjørdal. Har ikke fått det med meg på terminlisten jeg;o)

Hvor bor du? Jeg bor på Stokmoen.

Hvor fødte du? Jeg var på St Olav..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Vi bor attme Lidl vi,kjøpt oss hus i Januar i fjor.

Va på Levanger æ,trivdes kjæmpe godt der:) Lure litt på om æ veit kæm du e æ...;)hehe...Bynne navnet ditt på M...? For isåfall så tru æ vi heite d samme:) Går d bare bra m dåkk da? Her går d kjæmpe bra,Ariana søv godt om natta,d e æ som vekke a,for å gia mat,hehe.Redd for å mist melka så tidlig sjø,for d gjor æ m nr1,å d ment helsesøstra va pga at æ itj ga nå nattmat,sov over etter ei mnd hu å sjø,så vi har vært heldig m d:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det bare bra.Vetle trenger ikke å vekkes han nei, han skal ha mat hver 3. time;o)

Er du med på noe barselgruppe? Jeg vet ikke om det er organisert noe??? Jeg kjenner endel som har fått baby siden januar, men..

Nå skal lillegutt ha litt oppmerksomhet iform av mat;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu.Næi,tru itj d e nå organisert barslgruppe fra helsestasjonens side næi,men mein dæm sa dæm va behjelpelig visst d va nånn som va interessert i d,m kæm som født rundt samme tid.

Kunna godt tenkt mæ å treftes æ ja,men æ e liksom itj dein som tar initsiativ sjøl sjø... Va forresten en tur på helsestasjon idag,bare for å vei Ariana for moro skyld:o)Ska ivei om ca 14 daga,å da bli sprøyte...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på helsestasjonen 16 mai på 3mnd kontroll. Jeg veide Vetle forrige tirsdag og da var han 5325g og 58 cm. Han var 3210 ved fødselen og 49 mc lang.

Hadde vært koselig med barselgruppe. Kjenner du noen andre som fødte rundt samme tid som oss? Jeg kjenner et par som fødte i mars. I dag var jeg i Trondheim og møtte de jeg var på barn i magen treff med. Vi ble vel 12-13 stk totalt tenker jeg;o) Kjempemoro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur d va 9 mai vi skull ivei æ. Hu va 5900g å 58,5 cm hu no...dæm veks så altfor fort:/ D har vært kjæmpe koselig m barselgruppe da. Æ kjenne ei som fikk nånn daga før mæ,men veit av mang da:) Hu veit æ å har kunna tenkt sæ å vært m på barselgruppe.Har itj vært m på nå treff av nå slag æ...rota mæ aldri t d...;)men sikkert koselig å møtes no da,uten mage,å m nuskan i hendern:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke høre med HS på kontroll ang barselgruppe? Eller så kan du høre med de du vet av/kjenner, så kan jeg gjøre det samme??? Se an stemningen for et treff? Så snakkes vi her inne;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå:) Jo vi gjør d sånn tenke æ,ska hør m helsesøs om tirsdan æ, å e itj d nå stemning for d m di anneran,så kain vi jo ta et barseltreff bare vi å gullongan vårres da vøtt:o) Vi snx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt sms til 2 jeg kjenner om de vil være med på barseltreff, så får vi se hva som skjer.. Hadde vært koselig å møttes. Hvis ikke kan vi møtes, helt enig;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallois.Da har vi vært på 3mnd kontroll,alt gikk veldig bra,men vart litt skriking når hu fikk vaksinen da:( (satt der sjøl m tåra i øyan æ da)

va litt varm på kvelden å litt kvinåt,men daan etter va a helt i topp forn igjen:o)

Spurt helsesøs om barselgruppe,men hu va bare vikar,så hu visst itj så my om d,men sa at i å m at vi itj hadd fått nå tilbud om d tidligar,så va d vel itj nå sånt da... Hørt nå fra dæm du har sendt mld t da?Va d nå interesse?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene skal være på sørlandet hele sommeren (er derfra), men er interessert i å være med på noe til høsten... Den andre jeg sendte mld til er allerede med i en barselgruppe som ikke har møttes enda. Hun sa hun kunne være med hvis de ikke hadde startet opp enda.... Blir mye frem og tilbake synes jeg... Jeg skal på 3mnd kontroll på tirsdag, skal spørre jeg også. Håper det ikke er vikar!

Hva heter hs din? Min heter Ragnhild. Jeg synes det er rart hvis de ikke kan være behjelpelig med å ordne en slik gruppe. Det er dårlig synes jeg. Jeg var til og med på svangerskapskurs, rart det ikke ble noe med den gjengen derfra??? Jeg trodde faktisk dette gikk litt automatisk?? Naiv jeg da...

 

Har ordna meg med flytende paracet til lillegutt jeg, håper vi ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting tar bare litt tid i Stjørdal kommune!! Fikk brev i dag om barselgruppe. Det er de jeg var på svangerskapskurs med. Det er jordmor Berit som arrangerer på Hegra helsestasjon. Kan du ikke ringe på henne å høre om du kan være med også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kanskje æ ska gjør d...va dåkker mang på sv.skapkurset da? Bli vel æ føle mæ litt uttafor,når æ liksom ikke har vært m fra starten av kanskje... Æ har Ragnhild æ å:) grei hu:) Syntes itj nå spes om Berit æ,så når hu fasta slutta der,gikk æ bare t legen siste tida æ... Går d bare bra m dåkker da? Har pumpa mæ endel æ,å prøve å få Ariana t å ta flaska å,men d e IKKE lett...;)bestemt lita frøken;O) Tenkt å få t å ta en fæst sjø,men d går itj så leng hu ikke vil ta dein...;)men,men d bli da alltids en får fest da;) Bare nyte dagan m prinsessan mine no,d e så deilig å ha baby igjen:o) å hu e så blid å fornøyd hele tida,å storesøstra e så stolt:)bli itj 4 år t neste gang nei,hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg skal på barselgruppe nå til torsdag. Du kan evt høre om du kan være med hvis du vil:o)

 

Jeg har lyst til å dra igang et dib treff på stjørdal.. Så flere som er herfra på småtroll. Ei som bor på Værnesmoen og ei fra Skatval. Har du lyst til å være med på det? Skal se hva vi kan få til, så skal vi annonsere for det;)

 

Hva med neste uke eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:) Har itj vært på herre sia på leng æ no... dib treff bli jo kjæmpe bra da,men selvfølgelig så får itj æ t å vårra m i mårra...hadd ordna barnpi t hu stora,å gleda mæ t treff,men så kom æ plutselig på at vi må da en tur i barnehagen i mårra,ska da fotograferes sjø;) Så da mått barnpia pass litja istedet:o)hehe Men satse på at d bli bra oppmøte,å at d bli gjentakelse på d,for da SKA vi vårra m neste gang ihvertfall...

Går d bare bra m dåkker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det var dårlig oppmøte må jeg si.... Ingen som dukket opp, så jeg gadd ikke sitte der alene. Jeg dro 1205, så jeg vet ikke om det kom noen etter jeg hadde dratt.

Og barselgruppen var en eneste stor vits det og!!!! Bare jeg og ei til som kom!!! Skjønner ingenting jeg nå! Jeg skal fortsette å dra inn til byen og treffe de i februarklubben ihvertfall:) Må ha kontakt med noen altså;) Jeg merker at jeg har bodd vekk lenge ja:)

 

Ingen kritikk til deg, du hadde jo sagt ifra, men måtte bare "blåse litt ut"!

God helg til deg og dine:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da,d va no bra kjedelig,å dårlig å ikke si ifra da,for d va jo fler på småtroll-sia som syntes d hørtes sååå bra ut da...å ingen som kom...:(

Hmmm,ska vi satse på et treff t da,der ihvertfall vi to kan,åsså kjenne æ ei t på stokkmoen som villa vårra m,men som ikke hadd fått d m sæ.

Skjønne godt du hadd behov for en utblåsning ja,for derre va kjedelige greier ja... Vært på martnan da?Kikka litt etter dæ igår sjø,for no e æ sikker på kæm du e,så æ tenkt å presenter mæ som stormagapus t dæ,hehehe;o) Va bare i gata å kikka på buin vi,åsså va vi borti derre hoppeslotte så stora fikk hopp litt:O) Tenkt oss en tur på tivoliet,men folket sa da d va så elendig,veldig lite...veit itj æ nei,men isåfall har æ måtta hatt m barnpi,(sambo e på nordsjøen)for æ ælske karusella:o)hehe

Men,ska vi satse på et nytt da el?

 

Fortsatt god helg t dæ å dine å:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...