Gå til innhold

Susann77 eller Kimby, hjelp...ang jobb


990468

Anbefalte innlegg

Ser dere om jeg får jobb til høsten? Er ferdigutdannet til sommeren og håper på en jobb i en eller annen stillingsprosent, ser dere noe positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg ! Nå er det lenge siden sist !! Har så lenge tenkt å be dere opp en dag , men så har vi alle tre vært syke over 3 forskjellige uker , svigers har vært her , k er s.m , og ja...det har gått i ett! Har du msn ? Kan du ikke legge meg til. PSSS!! DETTE ER KUN TIL 990468 , håper andre respekterer og forstår det :-) ( [email protected])

Så kan vi avtale en trille tur snart , og avveklse frustrasjoner over hva pokker som skjer til høsten. He he..

Er så lenge siden jeg har vært her , men har drevet masse med dette sammen med Kimby , og det er så urolig spennende. Lært masse mer , og selv om jeg kjenner deg skal jeg lese deg så godt jeg kan. Hmm...

 

 

Det første som kommer til meg er et avslag. Det avslaget gjorde deg frustrert. Det er enten i forhold til barnepass , eller jobb. Du tenker mye , jeg føler du venter på noe.. Du venter på svar.

Det er noen biter som må falle på plass , så får jeg masse barn rundt deg?! De bitene som kommer til meg er barnepass og bo situasjon (?!) Vet ikke hvorfor jeg får bo situasjon , men du tenker mye , og det er noe med et nytt hjem opp i alt dette også?!

Men tilbake til spørsmålet ditt , så føler jeg temmelige postive energier på jobb fronten. Det er ikke undomsskole føler jeg. Heller barneskole ( evt barnehage el mulig...dagmamma..???!!!!) Føler du bruker evnene dine , og jeg får opp noe med hendene dine. Det er noe du kan og er trygg på , altså utdannelsen din - så ja.. jeg har absolutt gode følelser for at det dukker opp noe til deg til høsten. Stillingsprosent kan jeg dessverre ikke se.

 

Håper å høre fra dg på msn da :-) snakkas

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...