Gå til innhold

hva skal dere ha på dere 17 mai?


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg må nåk gå til innkjøp av no som er litt finere enn mine slitte dongri bukser:)

 

men er ikke sikker på hva.

hva skal dere ha, vor kjøpe klærne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Godt spørsmål!!

Jeg skal i to konfirmasjoner også!

Men faktisk så har jeg et par antrekk klare. Har en kjole fra noa noa jeg kjøpte i jula som det er plass til magen inni, har og et par nye fine topper som jeg kan kombinere med linbukse og et par søte sko, er ikke så vanskelig egentlig! Den ene toppen kjøpte jeg på zara i stockholm og er i brun silke, den andre toppen er fra malene birger og er kjøpt på Høyer i trondheim. Linbuksa er fra et par sesonger siden, men lite brukt, den har snøring i livet, så selv om det ikke er mammabukse kan jeg bruke den.

De hadde noen linbukser på mammaavdelingen på H&M som var ganske fine. Og på noa noa har de en del topper som det er plass til mage inni, det er min favorittbutikk, så jeg synes alt de har er fint!

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ikke lett... ;-) Aner ikke hvor stor magen er da.

 

Har kjøpt en kjole på Oasis som er ganske elastisk. Oasis har flere varianter som kanskje vil passe til våre voksende mager.

 

Ellers har jo mange av butikkene ulike skjørt med strikk i livet.

 

Fordelen for oss meg mager i år, er at topper ol. ikke skal være korte magetopper, men ha litt lengde. De fleste toppene jeg har kjøpt er ikke typiske gravidtopper.

 

Jeg har desverre ikke funnet noe på høyer i Oslo som passer meg, men jeg går utifra at utvalget er forskjellig.

 

Lykke til! og Hurra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer vel er på hva jeg skal ha på meg i bryllup. Fem dager før termin.... Er på tinghuset, og ganske lite, men det er søstera mi, så jeg vil jo se fin ut. Men, så er faren der for å ikke få brukt det, så jeg har jo ikke lyst til å legge en formue i det heller...... Har tenkt litt på en fin topp fra UNO. De er store og greie å amme i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...