Gå til innhold

er sulten HELE tiden....


3guttsmamma;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er jeg også.....er i uke 11,men det har vart en stund nå.....må spise 2hver time jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan ikke regne med det stopper med det første nei??hehe...

det ville vell være for godt til å være sant...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går veldig opp og ned her. en dag går det lang tid mellom hver gang eg bare MÅÅÅ spise og andre dager gjør eg ikke annet enn å spise..

er i 10.uke nå (9+0) (var det rett tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det også sånn i begynnelsen!! I uke 4 til 6. slutta i uke 7.. jeg sprang livredd til legen, men hjertet til babyen banket og han hadde det helt fint, så alt var normalt.. Det var det jeg hadde av symptomer..hehe!! har vært frisk som en fisk siden.. i 12. uke nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke den eneste som har det sånn, nei. Er i min 12. uke nå og for min har det begynt å gi seg litt, men spiser fortsatt som en hest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, det er jeg også, er nå i uke 9, har vært det lenge nå, ikke rart det begynner å bli bulk på magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg var sånn sist. jeg valgte da og spise mye frukt, og grønt utenom måltidene. da følte jeg meg frisk og fin og. føltes ikke som jeg bare kastet i meg noe hele tiden.

 

samtidig som jeg ikke gikk tom for energi heletiden sån som jeg er nå, når jeg ikke orker noe mat.

 

kos deg, det fortjener du, eller vi alle.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...