Gå til innhold

Noe som hjelper mot svimmelhet og kvalme?


Rosaglede

Anbefalte innlegg

Hei, e 7 uker på vei...helt fin til i dag tildlig....begynte på jobb 6, og da var jeg likblek og svimmel...drikker mye vann,spiser frukt og drikker juice..tar folat...er det andre vitaminer man bør ta?

 

Har vært til legen å tatt blodprøve i dag, blodprosenten var 13.5.....bra får svar på jern innholdet om en uke....

 

Alle tips mottas med takk :)

 

Noen som skal ha baby på luciadagen som meg?

 

Hadde vært kjekt å hatt noen å prate med...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jeg sliter med kvalme.Tar to postafen på kvelden.Jeg er dårligst om kvelden..Da klarer jeg å holde meg oppe gående.Jeg sliter også med svimmelhet.Har blodtrykksfall.Så jeg må være ekstra forsiktig når jeg har sittet en sund og reiser meg opp.

Jeg har termin 15 november foressten:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig plaget selv, men har klart meg litt bedre i det siste pga diverse tips.....

-Drikk ingefærøl (brusen) når du er kvalm (smaker ikke spesielt godt men det hjelper)

-Grønne, sure granny smith epler hjelper litt

- pass på å ikke bli for sulten og spis gjerne før det går så langt.Jeg spiser f.eks en banan hvis jeg kjenner at magen begynner å bli tom, men det ikke er så lenge siden jeg spiste.

-Ikke bli sliten,

-Jeg går også hele tiden med Sea-bands, litt usikker på hvor mye akkurat det egentli hjelper, men jeg har hvertfall vært bedre den siste tiden mens jeg har brukt det.(de har dem på helsekost butikker til 250kr).

Håper noe av dette kan virke for deg.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+3 på vei og sliter også veeeeldig med svimmelhet og kvalme. Kvalmen er helt klart det verste for den er der 24 timer i døgnet. Har fått beskjed av legen å begynne dagen (fremdeles i seng) med en kopp te og noen tørre kjeks før jeg står opp, så nå trenger jeg litt extraservice av samboeren min :-) Var å kjøpte ingefær tabletter i dag og håper at de også kan være med å gjøre dagene litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...