Gå til innhold

rare drømmer;-)


rar78

Anbefalte innlegg

Hittill har jeg drømt at jeg har fødet en hund på 12 cm, reddet en baby (men giddet ikke hjelpe de andre....) ut av et brennende hus, at samboeren min hadde sex med andre kvinner i sengen vår mens jeg sover og at babyen lever rett under huden og lager grimaser til meg.... Veldig festlig egentlig. Alt jeg føler når jeg drømmer er virkelig i mange dager etterpå. Kan fremdeles kjenne babyen under huden...

 

Morsomt om dere har hatt noen rare drømmer og vil dele den/dem med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare noen rare drømmefornemmelser... tror jeg må plassere skrivesaker på nattbordet for å notere ned med en gang... Det blir så fort borte... Morsom tråd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer ofte at jeg er på fest og hiver nedpå massevis av sprit,så plutselig sier noen til meg: Men du er jo gravid!!!! og da tenker jeg: HÆRREGUD jeg er jo gravid!!! Jeg har også drømt at jeg fikk en baby som begynte og løpe rundt etter 2 dager, at jeg har fådd en baby som plutselig var lengere enn meg(og at det da var veldig rart og amme) Jeg har drømt at jeg fikk en baby som jeg aldrig så fordi alle andre skulle kose og passe på den, Og at jeg sa:men skal jeg ikke amme eller no?? og da sa tanta mi:nei det er ikke nødvendig. Jeg har hadd tusenvis av andre mareritt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja rare og vemmelige drømmer spør du meg.....

hadde en periode veldi mye mareritt..huff huff!!!

nå går drømmene mer i det søte, med babyer og latter =)

MEN, mange drømmer hadler også om denne sigaretten.....er nok et savn der anda ja.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt flere ganger at samboeren har vært utro.. Skikkelig ekkelt for drømmene er så virkelige.

Den ene gangen drømte jeg om en venninne som lurte på om hun kunne få "låne" samboeren min. Det var nemlig så lenge siden d hadde blitt noe på henne.. Jeg sa ja jeg.. De gikk inn på naborommet og da kom jeg på at ho var forlovet.. Det var fælt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, holder på å le meg ihjæl. Det er så rart, det verste er at følelsen av drømmen henger så lenge igjenn etterpå. Man vet det var en drømm men man har jo på en måte opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe...jeg er nå 12 + 5 og drømmer usedvanlig mye sprøtt nå... f eks dette med at man er på fest el et utested og jeg tar et par slurker av øllen og plutselig kommer på at jeg er jo gravid!! hehe, moro å se at andre også drømmer det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drømmer jeg masse hver eneste natt. I natt drømte jeg at siden jeg var gravid var jeg uimotståelig for alle hankjønn. Gikk gjennom byn og uansett hva jeg gjorde var det 5-6 stk som fulgte etter meg og sloss om å gi meg ting, holde dører oppe og til og med en som la seg ned i en vannpytt så jeg kunne gå tørrskodd over ham... *ler*

 

I tillegg drømmer jeg masse om sex. Både med min kjære og med andre.. Men tilpass til ham, han er jo stadig utro mot meg i drømmene mine... Sexen er så god at jeg føler det mange timer etter jeg våkner.^*rødme* Merkelig dette, men veldig gøy;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...