Gå til innhold

Astmamedisin for å sette i gang fødsel?


Smilepia

Anbefalte innlegg

Fikk høre et tips fra min søster om at astmamedisin (bricanyl) skulle være riefremkallende og ikke skadelig for fosteret. Har aldri hørt om det kjerringrådet før. Er det noen andre som har hørt det? (og evt prøvd det?)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ser ved første øyekast ut som en dårlig ide. La bebis kose seg inni magen til h*n er klar du. Prøv heller sex :o) mye bedre spør du meg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det har jeg aldri hørt om...jeg ville ikke ha prøvd det...babyen kommer når den er klar den:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Bricanyl kan bli brukt dersom en får premature rier. Mener nå jeg. Altså for å stoppe en eventuell fødsel......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en mild asma og har brikanyl i vesken i tilfelle. Men har hørt noe annet, leste att det demper riene. Men ville uasett ikke brukt det som noe fremkallende eller dempende. Hun får komme når hun er klar for det og er helt ferdig inni magen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bivirkningene til den astmamedisinen er at riene stopper opp. Så det var ikke akkurat det beste kjerringrådet jeg har hørt nei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke hørt noe om. Men fraråder deg å bruke medisiner for å sette igang fødsel. Vet aldri hvordan du eller babyen kan reagere på det.Det kalles ikke kjerringråd, så lenge det er snakk om medikamenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk syk søster du har....

 

La ungen være i magen til fødselen starter av seg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bricanyl blir brukt for å stoppe for tidlig fødsel,alltså pemature rier. Går selv på dette og skal gå på det frem til uke 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Astmamedisin er vel ikke akkurat heldig for verken fosteret eller deg å bruke. Jeg blir ihvertfall utrolig skjelven og får hjertebank når jeg bruker min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke ha anbefalt deg det jeg nei.............. Nei la babyen komme når han /henne er klar.................. prøv heller ting som er mindre farlig,,,,,,,,,,

prøv f eks å ha sex, sammen med din kjære ilag med 1 glass rødvin....... kos dere så kjæm han når han selv vil..........

medisin er vel ikke helt bra å driv å ta når du ikke må...........

Ikke hør på alle råd du får du,noe må du bare blokkere veit du.,..

men spør din lege /jordmor om hva hu syents om saken du... hvsi hun anbefaler det, da kan du starte, men ikke før det..........

men tviler sterkt på at hu anbefaler deg det da

lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...