Gå til innhold

Lei av mammaklær..


lady hege

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som er lei av mammaklærne? Spesielt nå,når det begynner å bli varmere i været..Det er så utrolig mye lekre vårklær i butikkvinduene. Sukk..Skal ikke klage så mye da, har igjen 26 dager til termin, men føler meg som en hvalross, må innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!

E "bærre" 29 uka på vei æ da, men har nu gått i mammaklea ei go stund nu æ å. Men æ va på ein kikkerunde på Vero moda ein dag hen å fann mæ 2 fine linstretch-boksa te 200 kr stk.Kanskje d hadd virri gått å fått pynta sæ ti nåkkå sånt den siste tia?!!Æ kan iallfall bruk dæm etter svangerskape er åver å.Føle mæ så fin ti dæm.

Men ska itj sei at æ itj e lei tå dæm å på slutten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og jeg har 76 dager igjen til termin!!

Håper kroppen kommer fort tilbake til sitt gamle jeg så jeg slipper disse buksene som er så fæle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere mammaklær jeg liker kjempegodt, men også jeg begynner å bli rimelig lei nå. Har så lyst på noe nytt, men i og med at det er under tre uker til termin, føles det helt unødvendig å investere i flere mammaklær. Får vente med handletur til sommeren når kroppen forhåpentligvis er tilbake til normalen (eller i alle fall litt mindre enn den er nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hele 3 kjoler og 2 bukser, så jeg føler at garderoben er stor. He. Gikk med en gravidkjole jeg har arva av søstra mi når jeg var på besøk hos henne, og hun brakk seg av kvalme da hun så kjolen fordi hun var så lei av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPELEI!!

1uke igjen til termin, og så litt rehabilitering av kroppen før shoppe, shoppe, shoppe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kaste de klærne jeg har brukt under svangerskapet når jeg bare blir ferdig,vil aldri se de mere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket meg gavekort på klær til jul som var.

Så jeg har 2 kort på tilsammen 1000 kr...gjett om jeg skal shoppe da så fort fasongen er litt ok igjen.

Angrer ikke på at jeg ønsket meg de gavekortene oppmuntrende å tenke på når jeg føler meg som en hvalross.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...