Gå til innhold

BIM treff for oss i Lillestøm området


tihi

Anbefalte innlegg

Vi hadde et meget koselig treff på Egon den 19.4. og jeg gleder meg til å treffe dere igjen!

 

Ja, for vi har satt av en ny dato for neste treff. Det blir på Egon (Lillestrøm så klart) den 31. mai kl. 19.30

 

Håper det kommer enda flere da!!

Her er det bare å melde seg på, så bestiller jeg bord!!

 

vi skravles

tihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er dette for dere med barn eller? Var på et Bimtreff 4 mai i Lillestrøm, men da var ikke du der tihi. Ser ut til at vi er flere Bim-gjenger i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg bor i Lillestrøm og kunne gjerne tenke meg å bli med. Har ikke vært aktiv i forumet, men kan jeg likevel bli med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg og Småen i magen kommer den 31. mai, og håper nye som gamle kommer, kjekt jo flere vi blir! Sees kl 19:30 på Egon! Tihi, du bestiller bord slik som sist? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette for vi som har barn oxo???

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet fra kab??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette bare for september mammaer? Jeg blir mamma i juni, og bor like ved lillestrøm. Hadde vært hyggelig å komme på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det bare for septembermammaer?????? jeg skal ha 2.desember, og kommer selvfølgelig gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tror ikke det er så farlig om man har barn eller ikke har termin i september, det viktigste er vel at man har lyst til å ha andre i område i samme situasjon å snakke med?! Alle er velkommen, termin i juni eller desember, eller innimellom! :) Selv er jeg gravid med førstemann, men tar gjerne imot gode råd fra dere som har barn fra før og/eller som er lengre på vei enn meg. Så jeg håper riktig mange kommer på Egon 31. mai kl:19:30, så vi får en gjeng her i Lillestrøm-området som kan møtes av og til. Småen hilser (jeg tolker det sparket jeg akkurat fikk som om han også vil si at han er med... :) Sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! jeg har ikke vært så aktiv selv, men kunne tenke meg å treffe andre gravide. Jeg har termin i juli! melder meg på hvis det er greit? skal jeg si ifra til noen spesielle eller blir bord bestilt til mange, så det er bare å komme:)

Gleder meg jeg!!!

ha en riktig god helg, så treffes vi sikkert over helga!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gjerne med, morsomt å møte andre gravide i område!

egon i lillestrøm 31mai! kl: 19.30.

da snakkes vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du kommer. Jeg bestiller bord så det er bare å komme. Jeg bestiller på "BIM". Spør etter det!!

 

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...