Gå til innhold

Hurraaaaaa, endelig 2. tri!


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Puh, tre lange måneder er over, og endelig kan skuldrene senkes litt.... :-)

Har en datter på 20 mnd, og har mistet flere ganger før og etter at jeg fikk henne. Siste var en MA i høst. Testet positivt 1, mars igjen, men begynte å blø en uke etter det - så jeg trodde løpet var kjørt igjen. Men denne gangen ser det ut til at den klorer seg fast, og jeg er så glad så glad. Var på UL i dag, og gyn tror vi får en liten gutt. Så en tydelig snurrebass når han trakk opp beina i lotusstilling. Nå bare gleder jeg meg til månedene fremover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jippi! Gratulerer og velkommen! Jeg har ventet på deg! Nå begynner vi å bli endel fra 1. trimester her altså, kjempekoselig!

 

jeg var og på ul i dag, det var fantastisk!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss. Godt å se at alt er bra med bebissen sin ja :-) Lykke til videre på ferden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Reddik, der var du ja... :-) Hyggelig å treffe gamle "kjente" her inne, litt skummelt med nytt trimester.... Fortsatt kvalm, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ FANTASTISK!!!!!!

At dere får en av hver!! Vi har to gutter, så det sier seg selv hva vi håper på - men selvfølgelig hvis verdens beste lillebror er på vei så er det kjempeflott det å! Vi tror egentlig det da... :-)

 

Artig at vi er så mange som er likt i løypa, jeg rundet uke 13 i går, men ul torsdag kunne ikke si kjønn, han sa jeg ga "dårlige" bilder, men har gitt kjempefine bilder begge de andre gangene...

 

Lykke til videre, har mistet før og gått med blødninger denne gangen jeg også så jeg vet det er godt å slappe av...Humøret før og etter ul torsdag er som natt og dag! Har en på 14 mnd selv, så da har vi litt å henge fingrene i begge to!

Klem!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, kvalm ja. men mye bedre enn hva det var. Har fått en sinnsyk forkjølelse nå, mandlene er så store som epler, de føles hvertfall sånn! Tenkte på deg da jeg begynte å hoste og tetne i nesa :-)

 

Tenk det, nå er 1. etappe over! Vi kan kose oss over babyen, nå er det så godt som sikkert at vi blir mamma i november! :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

 

Jeg og syntes det var enklere å slappe av etter at de "magiske" 12 ukene var passert. Nå bare koser jeg meg, har så smått begynt å kjøpe inn noen små søte plagg:-)

 

Så gøy at dere får en gutt! Skal på ordinær UL 3. mai, og håper vi også får vite kjønnet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen;O)

Det var kjempekpselig at det kommer inn flere 13-uker!!! Ikke sant det er deilig å komme over den "magiske"-grensen ;O) Det er ikke noe skummelt her inne...ganske likt med forige trimester!!! Men nå er det bare som å være "minst" igjen...men vi klatrer opp på uketabellen litt etter litt vi også!!

 

Så artig at du fikk vite det mulige kjønn alt, da var du vel heldig....det er ikke bare bare å se slikt "lite" så tidlig;O) men håper også å få greie på det når jeg skal på UL (ikke før 8juni)

 

Oj dette blei vist litt langt....men men...velkommen iallefall!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...