Gå til innhold

skal på fottografering av magen .. hva ville dere hatt på dere i en således stund?


katrineev

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ville vært naken jeg. i allefall på overkroppen. Skal du ha magebilde syns jeg det blir mest naturlig. Vakkert er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo ta med deg forskjellige alternativ, så kan du både få råd fra fotografen + se hva du føler deg komfortabel med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært naken jeg også.. : ) Synes de er så fine de bildene som er tatt halvt i profil, der man skjuler brystene med den ene armen.. Og svart hvitt "selvsagt".. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt svarte klær er fint i profil til lys bakgrunn....Ellers så er jeg enig at nakenbilder er fine når magen skal frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart, ettersittende, kort kjole, høye støvletter og fine smykker. Hehe. Det blir i alle fall et litt annerledes bilde. :) Venninna mi og jeg har planer om å ta et slikt bilde sammen. Tror de blir ganske festlig. :)

 

Og så har vi tenkt å ha på oss svarte og hvitstripete gensere (tversoverstriper) og bli tatt bilde av ved siden av hverandre - en forfra og en fra siden. Sånn "wanted!"-aktig.

 

Har en far som fotograferer, så vi kan egentlig leke oss med en del ideer. Men dersom noen andre enn ham skulle tatt bildene, ville det sikkert blitt et med litt mindre klær på, eventuelt et klede/tørkle av noe slag rundt de delene man ikke vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hos vanlig fotograf man tar disse bildene? Hva koster denne herligheten da? Kunne tenkt meg det selv, dette er nok den eneste gangen jeg kommer tilå gå gravid, hadde vært litt gøy med noen ordentlige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...