Gå til innhold

Hi hi, da forlater jeg dere, ENDELIG :-) Har også sett en liten gutt på 5,1 cm i dag .....


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 12+2, og har akkurat kommet hjem fra UL. Der så vi en liten gutt (95 % sikkert), som vinket, klødde seg i ansiktet, hikket så han ristet og snurret salto. Det var en fantastisk opplevelse, hadde ikke trodd vi skulle se så mye detaljer. Var hos Volvat, og gyn tok seg god tid til å sjekke kjønn, rygmarg, nakkefold, hjertekamre m.m. Vel verdt 765,-, synes jeg......

 

Nå lurer jeg bare på hva jeg gjør med mine 7 kasser rosa tøy, he he.... Var overbevist om ei jente til - ble ganske overrasket i dag. Pappaen syntes nok det var veldig stas at det kanskje blir en sønn i huset, og han holdt på å sprekke av stolthet!

 

Da hopper jeg over til neste trimester, gleder meg til flere kjente nick kommer etter! Har hatt det kjempefint her inne, og fått MASSE kjempegod hjelp! Dere er helt supre.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

åå - så morro :-)

Har sett føret mitt jeg også- men må se igjen snart.. er 9+2 idag - så det er nok ikke lenge før jeg kommer etter :))

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott:0)Så rart at de kunne se kjønnet allerede:0)

Jeg er sikker på at jeg kommer i samme situasjon som deg.Får gutt og har ørten kasse jente tøy.Jeg skal på ul på torsdag håper på at alt er bra.

Lykke til videre så sees vi forhåpentlig vis på 2 trimester om litt over en uke.

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg var også overrasket - hadde ingen forhåpninger om å se kjønn allerede nå. Gyn sa at vi hadde flaks for han lå så fint til - pluss at han satte seg i skredderstilling to ganger, og da så vi en tydelig klump under der begge gangene.... Gyn sa at det KAN være hovne kjønnslepper, men at han ville være svært overrasket om jeg fødte en datter.

 

Takker for lykkeønskningene, gleder meg til du kommer etter. Kanskje du også ser kjønn på torsdag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...