Gå til innhold

ang.3D ul..


Myen *termin 06.09.06*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar,er nå i uke 22 så da får jeg vel tenke på å bestille time snart dah

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte time i dag i tønsberg. Der koster det mindre.

på majorstua tar de det helst i uke 26. Ville ha tidligere, så jeg avbestillte den og fikk i tønsberg.

 

Koster 650,- i Tønsberg, og 1500,- på Majorstua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Lisa23!

Har du hørt noe om dem? Er det like bra som på Majorstuaklinikken? Er jo endel penger å spare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at de er flinke, så jeg håper det stemmer.

Greit å spare litt penger, så har man mer å bruke til gullet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg svarte dette tidligere i dag ang. ul i tønsberg.. så jeg limer det inn her også. Litt info om vår opplevelse der:

 

Vi var på 3D ul ved Nøtterøy Ultralydinstitutt i forrige uke, det er nok det stedet som vil være aktuelt for deg også.

 

Mannen som tar gjør undersøkelsen har rett og slett ultrapeil! :) Først tittet vi såvidt på babyen med vanlig ul, deretter slo han på 3D. Han spurte om vi visste hvilket kjønn det var, og sa umiddelbart at ansiktet så feminint ut. Det stemte godt, det er nemlig en jente. Vi hadde tidligere fått gjettet det, men han kunne bekrefte at det ikke er noen som helst tvil om kjønn, det så vi også på bildet. Etter å ha sett på ansiktet hennes fra flere vinkler gikk han trinnvis gjennom hele kroppen. Vi fikk også høre se/hjertelyden samt lyden fra navlestrengen. Han målte symmetri og regnet ut vekt og lengde på tulla. Med andre ord, det ble en nøye gjennomført undersøkelse med god forklaring på alt, noe som føltes veldig bra!! Mannen er i tillegg veldig hyggelig, sympatisk og engasjert, selv om han nok burde inkludert barnefar mer synes jeg.

 

Ultralyden varte i 15-20 min, og vi fikk alt vi så på dvd med hjem. Vi fikk også mange bilder og en kort rapport. Det hele kostet kr 650,-, noe som er veldig billig i forhold til feks Oslo.

 

Anbefales på det sterkeste! Hver gang jeg kjenner bevegelse i magen nå tenker jeg på det lille ansiktet vi fikk se.. og de små føttene... sukk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men..jeg har hørt at undersøkelsen koster 650. dvd koster 500 og his du ikke har med cd selv koster denne 50. Altså blir det tilsammen 1200,- Da er det bare 300,- som skiller og det hadde vi nesten brukt i ekstra bensin så da går det oppiopp.

 

Mener du at man får med dvd og til 650?? For da drar vi jo heller dit. Bor på Romerike så kjører ikke helt til nøtterøy for å spare 1-300,- :) Er oh i uke 22-23 nå, så må bestille snart. Tenkte jeg skulle ringe i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte time der i sta, og da spurte jeg om prisen. Hadde det kommet noe i tillegg, regner jeg med at de hadde sagt noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!:) æ har time på 3d-ul i tønsberg 4-mai!!han sa til mæ at alt var inkludert i prisen 650!!(altså dvd og bilder). gleder mæ som en unge æ!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...