Gå til innhold

Trenger tips om god sportsvogn til 11 mnd jente


LivHege

Anbefalte innlegg

Jenta mi har i dag en emmaljunga nordic sportsvogn. Jeg synes vogna er fort stor og tung å bære inn i bilen for små turer. Jeg ønsker meg en ren sportsvogn som ikke er så tung og som blir liten når den slåes sammen. Den må duge til lange gåturer samt småturer på butikken :-)

 

Noen som har gode anbefalninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vil helt klart anbefale One Tree Hill Urban Jungle, den er fantastisk! Er utrolig lett og tar lite plass i bilen, samt kjempelett å legge sammen. Vi bruker den nå til vår jente på 2 og et halvt år, og skal kjøpe bag og bruke den til nyfødt baby i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gode gamle brio sitty, brio zenit, simo champion (litt tyngre enn de andre her), traxx marlin 3, teutonia timmy, emmaljunga scooter..

 

sitty og scooter kan ikke legges helt ned i ryggen.. men små sammenslått med hjul på - ja, det blir de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio Race er helt genial..! Blir liten sammenslått, god plass oppi (lillegutt på 2,5 år har brukt voksipose i hele vinter), lett å trille, god plass under, kan legges nesten helt ned, stooooor og lun kalesje osv osv...

 

http://194.103.47.10/Brio/Norge/BRIO/Sportstriller/Sulkyvagnar?ProdID=36516&imgid=89

 

Ellers vet jeg at Easywalker også er kjempebra vogner, men disse er dyre og jeg synes kalesjen ikke er like lun og stor som Race... Dessuten er jeg litt mer komfortabel med fire hjul:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...