Gå til innhold

M@dde eller andre hvordan OPP 5 kg???


noche

Anbefalte innlegg

er så tynn, 170 høy og 50 kg. får kommentarer og folk tror jeg vil være syltynn. nå vil jeg opp til sommeren, minst 5 kg!!!! jeg spiser en brødskive til frokost og juice, go'morgen yoghurt + brødskive til lunsj, god posjon middag, en skive til kvelds....pluss litt snop innimellom...

trener ikke men ofte på tur med vogna- da er det bratte bakker og jeg går ofte i over en time. bør jeg slutte med dette hvis jeg vil opp i vekt. har liksom tenkt at jeg trenger litt muskler (derfor bakkene). tror jeg har veldig høy forbrenning, men er tynnere en noen gang nå. kjipt :-(

håper noen har et råd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trene vekter ... Viktig å trene selvom man skal opp i vekt... Det sies vel at det er vanskligere å gå opp i vekt en ned..;)

 

Du kan jo også prøve å spise kreatin når du trener vekter...=)

 

Jeg igjen prøver å komme ned til 50 jeg da.. (like høy som deg)

Veide det før jeg ble gravid og var egentlig fornøyd med det...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i samme situasjon, men jeg er 175 og 55 kg, etterendt amming var jeg 50.. Har brukt et år på å komme opp i "normalvekt" for meg som er ca 55. Har prøvd noe som heter gainer, fås kjøpt på helsekost. Du spiser som normalt til faste tider og tar en sånn shake tre ganger pr dag. Jeg likte ikke konsistensen så det hjalp meg fint lite. Håper du får flere svar sånn at jeg også kan bruke dem. Kanskje vi skal starte en sånn "gå opp i vekt"klubb. :) for å få litt mer motivasjon og hjelp liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er må gjøre for å gå opp i vekt er veldig likt det er gjør for å gå ned, utrolig nok. Spise hver 2-3 time og pass på å få i deg proteiner!

Trening er ett must! Hold deg unna kondisjon og annen type forbrennende trening, men tren styrke minst 3x pr uke med få repetisjoner og tunge vekter.

Du må oxo øke matinntaket ditt og ta protein shake etter hver trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...