Gå til innhold

Endelig ringte jm-er kanskje igang allerede!


Kæmma og trultene

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått tak i jordmor(etter flere timer), hun lurte på om det kunne være noe i gjære men hadde ikke tid til å ta meg inn til sjekk i dag så hun ba meg ringe føden. Der sa de at det kunne være kynnere eller bare modning, men at det også kunne være helt i startfasen på fødselen! Det var jo veeeldig tidlig isåfall, så jeg håper ikke det er det...men skal ta det heelt med ro resten av dagen, og ta tiden på magevondtene bare for å se at det ikke blir regelmessig - i så fall må jeg inn til føden for sjekk.... Vææhh! Vil ikke føde enda, da! Men de sa at i såfall så vil de ikke gjøre noe for å stoppe den, for bebissen er ferdig bare veeldig liten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg sovet litt, og snakket med sambo - som ble superstressa for at han kanskje må handle inn alt til bebissen (vi har jo ikke kjøpt noe utstyr enda...) og var redd for å kjøpe feil! Hehe litt søt er han jo da.... Begynt å bli litt mere vondt nå, men ingenting er regelmessig enda så jeg håper fortsatt på at det er vonde kynnere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...