Gå til innhold

Smykker

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er smykkene dere skal ha? (inkludert haarpynten)

Jeg vet jeg skal ha tiara og sloer, men smykkene er jeg saa usikker paa.

Noen tips..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel kansje helt på kjolen din.

Jeg vet ikke om jeg vil ha tiara ennå. Har fått låne en av forloveren min, men jeg har ikke prøvd den til kjolen ennå.

Ellers var jeg så heldig at jeg fikk med noen smykker på kjøpet når jeg kjøpte kjolen, de passer liksom helt perfekt.

Det er veldig enkle smykker, til en ikke fullt så enkel kjole..

Jeg skal ha kort slør, men har ikke anelse om hvordan håret skal se ut..

Skrevet

hei... kjolen min er enkel, men har såpass manhge detaljer at jeg velger enkle smykker...skal ha et enkelt gullkjede med kors og håper på å finne øredobber i samme stil.. skal ha slør, og kanskje noen perler her og der i håret..ikke tiara, synes det blir for mye i forhold til kjolen min.. har lyst til å ha håret ned , men vi får se... kan du ikke legge ut link med bilde av kjolen? smykker avhenger så mye av den

Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort et, men jeg faar et ikke til! Linken blir likosm til hele websida, og der er utrolig mange andre kjoler aa lete gjennom der! Skal proeve saa faar du se:

http://www.sanpatrick.com/entrada_index.asp?idioma=2

Der inne ligger den altsaa paa "make your choice", "New York" og side to, nederst til venstre. (ei dame med langt, lyst, kroellet haar)

Skrevet

Den var kjempefin da!!!

Jeg skal ikke ha smykker jeg. Har en enkel kjole med litt pynt på stroppene og rundt brystet, men det er så mye "kjole" med ermer og slep og slør, så jeg har bestemt meg for å droppe det. Tror det blir for mye av det gode. Skal heller ikke har tiara, da jeg har Mette Marit-slør som skal festes midt bak på hodet og ikke oppå hodet.

Skrevet

smykkene bør matche kjolen og evt hårpynten. Hvis du har perler på tiaraen eller i håper, bød du også ha perler i smykkene.

Kjolen min er borderi me sølvtrå + swarowski-krystaller. Dermed skal jeg også ha tiara av "sølv" med stener, og smykke/ørepynt med små stener

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...