temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Vi koser oss glugg i vår lille baby-boble, Theodor og jeg! Kommer nok til å bli der en stund. Det stinker gulp av absolutt alt, tror lukta har satt seg fast i nesa for bestandig... Grensa for hvor mye gulp som er akseptabelt å ha på genseren (selv når jeg skal gå ut) strekkes i takt med at skittentøyshaugen vokser, og verden utenfor kan rase sammen uten at vi legger merke til det. Det er få ting som er så vesentlige som gulp, pupp, bæsj og hva Theodor gjør... Og det er ikke bare meg... de store søstrene er likedan! Var på min seksukerskontroll forrige uke, og det eneste jeg var opptatt av var å vise fram min vakre prins... Glemte å spørre om absolutt alt, og må derfor bestille ny legetime, hihi! Kombinasjonen av ammetåke og mangel på søvn er genial! Jeg har glemt hvem jeg er, og sånn skal det vel være en stund!!! Noen som kjenner seg igjen?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Å jada, du er nok ikke alene......men jeg prøver å få meg en halvtime alene innimellom på kafe(ei venninne som driver, ringer og ber henne lage ferdig til meg) mens pappan triller dokka:-) Deilig m en kaffe latte og en halvtimes jenteprat, selv om vi stort sett prater barn da:-) Ellers så er det stort sett sus og dus her i gården, mest sus eller babyrus:-)
Gjest Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Hei du, Åjada, var der i flere måneder æ og. Det går mye bedre nå, er liksom VÅKEN igjen nå. DVS når æ har sovet mer enn 5 tima. Og det har æ gjort 3 dager på rad!! Når det gjelder leger, så går jeg dit når det er absolutt nødvendig, og når jeg kommer inn på kontoret glemmer jeg halvparten av det jeg skulle snakke om( samler opp litt ja.) Kos dæ i bobla di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå