Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Er nå i uke 37. I sist uke fikk jeg meg en skikkelig smell etter en lang og slitsom dag. Det var kjempefint vær ute, og jeg hadde så lyst så lyst til å være aktiv, men klarde kun å ta en biltur og kjøpe meg is, så var det tilbake på sofaen. Dagen etterpå var jeg hos jordmor, hun kan umuling ha sett noe på meg, men spurte som rutine om jeg hadde begynt å kjenne til humørsvingninger, da vart jeg kjempe glad! så det er ikke bare meg det er noe uvanlig med.. Leser i en serie om kjærlighet og sjalusi, og den er rett og slett litt for "heavy" for meg, om nettene drømmer jeg at jeg er denne hovedpersonen. Så en tegnefilm på tv i går, og i natt har jeg drømt mareritt basert på handlingen i den.. Nettene er avbrutt av to timers aktiviteter:do turer, natt mat og tanker etter virkelighetsnære drømmer. Jeg prøver så godt jeg kan å ta vare på meg selv, være aktiv og snakke med de rundt meg, men det er ikke som andre ganger da det går over etter å ha fått snakket om det. Jeg kjenner ikke igjen meg selv og det gjør det jo ganske vanskelig å skulle forklare andre hvordan jeg føler det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå