Gå til innhold

Reisetrille!


Mie '68

Anbefalte innlegg

Hei!

Ikke før har jeg endelig fått bestemt meg for sportsvogn, så er det tid for reisetriller også.

 

Noen som har noen å anbefale til baby fra ca 9 mnd?

 

På forhånd takk!

 

PS: Vil ikke bruke flere tusen på dette, har egentlig bruktr nok på vogner nå, synes jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Let på finn.no og kjøp en billig en der. Trenger ikke være så dyrt. Vil anbefale en med litt store hjul. ikke slik som på de minste paraplytrillene. Og at ryggen kan legges ned i sovestilling. Vi kjøpte en til vår gutt da han var ti mnd. og ryggen kan nesten legges helt flatt. Sov som en stein hver formiddag på ferie likevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Så i dag en limegrønn Sportsline med litt større hjul enn vanlige reisetriller og tilnærmet full liggestilling. Veldig god å trille og dødskul. Tror jeg kjøper den, tusen takk for tipset!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

vi kjøpte babydan copenhagen trille, den er helt toppers! full liggestilling, god og stor kallesje, (får også kjøpt parasoll, og med denne på, blir det null sol inne i bogna!!!). god plass i handlekurven, og god å trille. altså, ikke til TURER, men på reiser så duger den å absolutt! vi var på mallorca med den, og gutten var da 5 mndr, - funket kjempefint på brosteinen der altså!!! :-)

 

mener vi betalte 1500 eller 1600 for den... og absolutt verdt penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...