Gå til innhold

Skremmende....!!!


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer???

Jeg har lagt på meg 10 kg på 2 uker..går det virkelig ann? Spiser ikke mer enn vanlig,spiser sundt i ukedagene men koser meg ekstra i helgene,ellers så trener jeg 3 ganger på treningsstudio og uten om det går jeg turer hver dag...Jeg skjønner ingenting.....

hvis dette er tilfelle så har jeg lagt på meg nesten 25 kg til nå ..og jeg er bare i uke 26+1...

 

Er det virkelig mulig å legge på seg 10 kg på så kort tid?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Hvis du har lagt på deg såpass mye på så kort tid er det stor sannsynlighet for at du har vann i kroppen. Jeg ville ringt og snakket med jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk..noe må det være..skjønner ingenting.

Klærne mine er ikke blitt trangere på meg heller,man skulle tro jeg ville merke 10 kg ekstra på kroppen.

Jeg skal ringe jordmor; ) takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe galt med vekta. Jeg ville sjekket med en annen vekt, og dersom det stemmer ringt legen/jordmor. Det er svært mye med 10 kg på 2 uker. Og det må være vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,10 kg på to uker er for mye,spesielt hvis du ikke har gjort noe utenom det vanlige! SJekk med legen/jordmor for å sjekke at alt er bra!

Lykke til, la oss vite hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er halveis å kan ha det sånn som du,dette er 4 svangerskap å jeg har hatt sånne hopp hver gang...mot slutten har keg lagt på meg mer en 5 kg i uken,uten at noe har vært galt av den grunn...

legen har aldri vært bekymret ang babyen,å alle prøver har allti vært fine på meg...har hatt mye vann i kroppen,men det renner av etter fødsel.

ellers har jeg allti klart å få vekk alle kg etter fødsel.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk boblå,høres betryggende ut; )

Jeg veier 63 kg til vanlig og i dag viste vekten 86kg...det er helt utrolig..Håper alt forsvinner etterpå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...