Gå til innhold

Hvem kjoerer?

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet ut at det er bedre aa bare leie en vanlig (men fin) bil i stedet for aa leie de typiske bryllupsbilene med sjaafoer. Vi skal proeve aa finne en litt flott en, som en stor, svart BMW eller Mercedes eller Lancia, og pynte den opp.

Flere her som skal gjoere noe saant??

Eller bruke egen eller laant bil av kjente?

Jeg vet liksom ikke hvem som skulle kjoert da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et eller annet sted blant slekt og venner, finnes det alltid noen som har enfin bil:) vi skal bruke bilen som min mann bygger opp. (en spesiell type).. den som pleier å kjøre farkoste til brudeparet er vel brudgommens forlover?

Skrevet

Er det?? Men skal ikke brudgommens forlover ankomme sammen med brudgommen da? Og bruden sammen med sin forlover og far?? (vet jammen ikke.. ) Jeg skal hvertfall vaere sammen med forloveren min den dagen, hos frisoeren og til sminking, og hun skal hjelpe meg aa komme me i brudekjolen. Og etter det reiser vi vel inn dit brylupet skal staa sammen.

Skrevet

Vi hadde tenkt til det samme som dere, å leie en fin bil av Bmw eller noe. Men her vi bor så leide de ikke ut!?

Så vi har vært så heldige å få naboen til svigers til å kjøre oss. Han har masse stilige amerikanere og velger en etter været.

Han kommer til å kjøre oss fra vielsen til fotografering, og derfra til selskapet.

Da blir det med brudeparet og forloverene.

Men til vielsen skal jeg få mamma(pappa er død, så derfor mamma)

til å kjøre meg og forloveren min, som også skal være med på alt hos frisøren.

Skrevet

Vi skal kjøre vår egen bil, har en BMW320i touring (eller noe sånn) 2000 mod. og skal bare pynte den litt. Satser på at det er forloveren hans som skal kjøre. :o)

Skrevet

Vi leier bil og sjåfør fra en veteranbilklubb. Det er en rød Dogde fra 1930. Koster oss 2000 kr bare, inkl sjåfør, pynt, bringing fra/til...

Skrevet

Vi har fått låne en bil av en bekjent og min pappa skal hente meg og min forlover hos frisøren og kjøre oss til kirka. Derfra kjører sambo sin forlover (til fotograf, middag osv). Regner med sambo og hans forlover henter bilen dagen før og pynter den og kjører til kirka i den hvor min far henter den og plukker opp meg og forlover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...