Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Ja, tror nok at du burde fått innkallelsen din nå. Du skal vel inn mellom uke 17 og 19. Ta en telefon til fastlegen din, for å forsikre deg om at henvisningen din til UL er sendt. Om den er det, kan du jo ringe direkte til sykehuset for å høre når du får time.

Kan jo skje at papirer kommer på avveie, men snart er det nok din tur til å få se det lille vidunderet i magen!

Hei

Da ville jeg ha ringt og spurt. Jeg var på ul da jeg var 17+1, og fikk innkalling i uke 13 eller noe sånt. Du skal jo inn mellom uke 17 og 19 så jeg ville sjekket om det ikke har blitt avglemt.

Lykke til, det er en stor opplevelse å se babyen ;)

Klem

Annonse

Jeg fikk min inkalling ganske raskt etter brevet om sykehusplass på Riksen. (Men jeg visste timen lenge før det for jeg ringte dem og hørte)

Hvis jeg var deg ville jeg ringt og fått beskjed muntlig først. Da kan du iallefall forsikre deg om at du ikke har fallt ut av systemet :-)

Hei. Idag er jeg også i uke 16. Vet ikke hvor du skal på UL hen...?

Jeg skal i Tønsberg og jeg har heller ikke fått innkalling enda. Tenkte jeg skulle ringe på torsdag hvis den ikke har kommet innen den tid.

Har hørt om flere i Tønsbergdistriktet som ikke har fått enda.

Titter like spent i postkassa hver dag. Begynner å bli rimelig utolmodig jeg også.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...