Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?


lillelulle

Anbefalte innlegg

hei!

jeg er nå i uke 16 og har enda ikke hørt noe om UL.

Vet noen om når man får innkalling og hvor lenge før??

Nå er det på tide jeg får se det lille gullet mitt snart......

 

Klarer ikke å vente lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest det er rart at du ikke har fått innkallelse enda. Ta å ring til legen din og hør om han kan finne ut av det. Jeg skal på ul om en time!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal til ulyd i uke 19, og fikk innkallelse for 14dager siden, er i uke 15 nå. Du kan godt ringe å høre der hvor du skal ta ulyd om de har mottatt henvisning, de svarer så gjerne. Da slipper du å gå å gruble..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ja, tror nok at du burde fått innkallelsen din nå. Du skal vel inn mellom uke 17 og 19. Ta en telefon til fastlegen din, for å forsikre deg om at henvisningen din til UL er sendt. Om den er det, kan du jo ringe direkte til sykehuset for å høre når du får time.

Kan jo skje at papirer kommer på avveie, men snart er det nok din tur til å få se det lille vidunderet i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da ville jeg ha ringt og spurt. Jeg var på ul da jeg var 17+1, og fikk innkalling i uke 13 eller noe sånt. Du skal jo inn mellom uke 17 og 19 så jeg ville sjekket om det ikke har blitt avglemt.

 

Lykke til, det er en stor opplevelse å se babyen ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, jeg er snart 17 uker og har fått innkallelse for lenge siden, skal ha ul i begynnelsen av mai. Jeg tror jeg ville ringt til legen min for å høre om hun/han har husket å ordne med det - det kan jo være en glipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig rart. legen min bestilte ul time til meg i uke 9 fikk svar i uke 10. Ville undersøkt med lege. kanskje han har glemt å bestille time. (regner med du har vært på kontroll til lege tidligere i svangerskapet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min inkalling ganske raskt etter brevet om sykehusplass på Riksen. (Men jeg visste timen lenge før det for jeg ringte dem og hørte)

 

Hvis jeg var deg ville jeg ringt og fått beskjed muntlig først. Da kan du iallefall forsikre deg om at du ikke har fallt ut av systemet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUUUH!

Nå tok jeg mot til meg å ringte sykehuset!

De hadde fått papirene, så det var bare å vente sa hun....

 

håper det ikke blir forlenge!! ;)

 

Sprekkferdig av nyskjerrighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser at nesten alle har fått tidlig innkallelse. Jeg vil da bare si at jeg fikk innkallelsen min ca to uker før ul, altså når jeg var i uke 17 eller noe. Lurte litt jeg og, men til slutt dukket den opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Idag er jeg også i uke 16. Vet ikke hvor du skal på UL hen...?

Jeg skal i Tønsberg og jeg har heller ikke fått innkalling enda. Tenkte jeg skulle ringe på torsdag hvis den ikke har kommet innen den tid.

Har hørt om flere i Tønsbergdistriktet som ikke har fått enda.

Titter like spent i postkassa hver dag. Begynner å bli rimelig utolmodig jeg også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...