Gå til innhold

Endelig! Naa har vi ogsaa shoppet litt (samme som skravlesiden)


Kaisa75

Anbefalte innlegg

Naa er jeg saa glad! Tok i gaar turen til Mamas and Papas (fantastisk butikk!) her i Dublin, og fikk handlet en masse :-)

 

Kjoepte barnevogn

(se link:

http://www.mamasandpapas.co.uk/product_details.php?id=S0000007&type=S )

samt liten kurv til aa sove i de foerste ukene, og sprinkelseng i hvitt. Alt er saa utrolig skjoent! Og jeg synes det hele blir saa mye mer virkelig naar jeg titter inn paa barnerommet og ser disse tingene... Ville bare dele gleden med noen :-)

 

Hvordan gaar det med shoppingen deres? Fikset og ordnet mye?

 

Har bare 49 dager igjen naa, og snart kan jeg ogsaa kalle meg hoeygravid!!

Saa deilig livet kan vaere i blant!

Oensker dere alle sammen en straalende dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Så utrolig gøy! Vi har også shoppen endel ting nå, det er så rart å ha baby-ting i leiligheten!

 

Vi har og kjøpt vogn, her kan du se den:

http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=3&artnr=12615

 

også har vi hvit sprinkelseng, kurv, mykbag, baby-gym (sånn leketeppe), en uro til å henge over sengen, stelleveske og tre bodyer...

 

Jeg har 54 dager igjen i dag, og er høygravid om 14 dager. Så rart! Og spennende!

 

Ønsker deg en god dag tilbake!

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa fin vogn du har kjoept! Hvilken farge har du kjoept den i? Ser veldig solid ut ogsaa.

Her i Irland trenger vi ikke tenke paa at den skal trilles gjennom snoe og soerpe, saa de selger ikke like solide vogner her, dvs ikke like store hjul osv. Skulle jeg ha hatt den i Norge hadde jeg nok gaatt for noe ala det du har valgt ut jeg ogsaa! Veldig fin!

Saa masse dere har ordnet! Vi har enna litt smaatteri igjen. Men jeg koser meg slik med aa handle inn dette, at det gjoer meg ingen ting :-)

Lykke til videre i svangerskapet for deg ogsaa! Vi venter jo begge junibarn vi da! :-)

(vaar termin dato er 12.juni)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk - vi er veldig stolte av vogna!!! Deres var også forferdelig fin altså - det glemte jeg å si ;-)

 

VI har kjøpt den i brun og svart, som den er på bildet. Veldig veldig kul!!! VI bor i Bærum, og har tilgang til masse fine tur-veien rett utenfor blokka - så vi fant ut at vi ville ha en solig og stødig en. Vi bor også i 1. etg så det er ikke snakk om trapper eller bæring (heldigvis!)

 

Ja, vi fikk et sikkelig kick i påsken og shoppet masse!! Har jo fortsatt endel ting igjen - men begynner å nærme seg nå. Stellebord er vel neste på listen... + sengetøy etc til senga.

 

Er helt enig med deg, det er jo så gøy å gå å shoppe baby-ting - så det gjør ikke noe om det er endel igjen. Men pengene går fort assa!!

 

Var hos legen i dag og fikkv ite at pjokken (liten gutt i magen jeg) ligger med hodet godt ned, og det er jo deilig! Han hadde ikke festet seg enda, men ligger ihvertfall riktig vei!

 

Lykke til videre du og ;-)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...