Gå til innhold

Oliver kom til verden 16 mars


123-indianere

Anbefalte innlegg

Hei. lenge siden sist:-) Men lille gutt kom raskt til verden.. Kristoffer vekket meg kl 06.55 og ville ha ny bleie.. mens jeg stod og skiftet på han kjente jeg at neste mann var på full fart ut... Vi reiste hjemmefra 07.15 (måtte vekke mannen min.. han ville ikke stå opp for han synes det var for tidlig.. men når jeg sa at da drar jeg på sykehuset alene, kom han seg fort opp:-) Var på Riksen kl 07.43 og 08.08 så han dagens lys for første gang. Tiden etterpå har vært kjempe fin og hektisk.. Kristoffer er kjmepe stolt storebror og hjelper til så godt han kan.. Har ikke opplevd noe form for sjalusi enda (bank i bordet.). Alt har gått mye bedre enn forventet.. Lille gull er kjempe snill og rolig. Koser meg masse og nå som finværet begynner å komme blir det masse gåturer i skog og mark.

Håper ellers alle har det bra:-)

 

klem fra

Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mykje som mamma til lille Oliver til deg Therese og gratulerer som storebror til Kristoffer.

 

Må seie det var raskt levert Therese. Ca ein time fra du merka noko til han var ute. Hadde ikkje hatt tid til å kome meg til noko sjukehus på den tida eg...

 

Bra at alle junibarna våre viser seg å vere flotte storesøsken. Hadde vore kjekt om vi fekk til eit treff med både junibarn og søsken snart. Veldig lenge sidan vi har sett kvarandre no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye!!!!! Flott å høre at alt gikk fint under denne fødselen også:-) Nydelig navn på lillebror, samme fine navnet som på vår lillebror! Dere må kose dere masse fremover!

 

Livet som 2 barns mamma er herlig, men også slitsom til tider. Oliver er nå over 1 år, kan ikke tro at det har gått så fort! Savner litt babytiden jeg....

 

Håper dere alle har det bra! Jeg gir beskjed om familien tar seg en tur til oslo, hadde vært veldig fint å se små og store.

 

Stor klem christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Therese, gratulerer så mye med lillebror! Han kom på bursdagen min han :o)

 

Det var da en utrolig rask fødsel!!

Det var mitt mareritt da Isak skulle komme, at det skulle komme så brått på at vi ikke rakk å få barnevakten på plass...

 

Det hadde vært såå hyggelig å se dere alle, bare si fra om det blir noe treff! Vet ikke om det er noen av dere som fremdeles har mobilnr mitt, jeg er ikke spesielt ofte innom her akkurat...

 

Klem til alle kjente fra Isak og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...