Gå til innhold

Gud så tjukk jeg har blitt!!! :-(


Hurringsburrings

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gransket meg selv i speilet. Nøye. Guuud for et grusomt syn!! Kroppen har forandret seg totalt. Alt ekstra fett har lagt seg rundt magen og på hoftene. Jeg har fått den vommen. Æsj! jeg har til og med fått valk under magen også...!

 

Min historie:

Har PCO og dermed ingen menstruasjon. I oktober 04 ble det gjennomført lapraskopi og jeg ble gravid med en eneste gang. helt utrolig. Lykken var stor etter 2 års prøving. I juni fødte jeg en flott gutt. Og utrolig nok - jeg gikk ned alt (17 kg) jeg hadde lagt på meg under graviditeten med en gang!!

MEN - nå virker det som at jeg har fått mye mere fett, og alt er samlet foran!!! hva er det som skjer? Vekten er den samme (97 kg - 170 høy), men kroppen min ser bare heeeelt tjukkas ut. Og nå som vi nærmere oss sommer og sol også... begynner nesten og grine jeg. Og hvorfor skal det være så inn for j... .vanskelig å slanke seg?? Vurderer å oppsøke psykolog for å se om det kan hjelpe. Begynner å lure på om jeg har et sykelig forhold til mat... Nå har jeg laget meg tre teser. Hver gang jeg får lyst på noe jeg ikke skal ha skal jeg si de for meg selv:

 

- Det er helseskadelig

- Det er stygt

- Det gjør at jeg ikke kan få barn på naturlig måte (det hjelper PCO'ere å gå ned i vekt..)

 

Sånn - måtte bare få blåst ut litt. Er utrolig frustrert. og så skal jeg ha mensen. Da blir alt litt verre...

 

Så da starter jeg på min ørtiene slankekur i håp om at den skal funke.... åååhhhh - hat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...