Gå til innhold

For tidlig å teste på dag 9 etter eggl.?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Testet med CB i dag, på dag 9. Fikk negativt. Er alt håp ute? Føler meg gravid, men man kan jo innbille seg mye rart i denne fasen. Har kjent stikkinger på høyre side helt siden positiv eggl. Kjennes ut som jeg har en tung stein nederst i magen. Det prikker og stikker. Har gjort det i en uke nå. Men i dag (dag 9) kjenner jeg ingenting. Har ømme bryst og er varmere enn vanlig. Pleier aldri å kjenne at jeg har eggløsning og det er jo lenge til mensen, så pms er det jo ikke. Har lange sykluser.

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg testet klart positivt 9 dager etter el.

 

Vanskelig å si om du er gravid eller ikke, tror bare du må ta tida til hjelp. Kroppen er ganske lunefull, og kan lure deg. Men om du har en følelse på at du er gravid kan denne like gjerne stemme. Ta en ny test om noen dager du :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville kanskje tro det er litt tidlig ja. Jeg testet på IKM (eller kanskje dagen før) og fikk kjempesvak strek. HCG-nivået stiger jo hele veien og testene lover jo bare å gjelde fra dagen etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 4 dager før forventet mens og fikk negativt. Jeg var sikker på at det da bare var å sette seg ned og vente på mensen, men så klarte jeg ikke å la være å teste en gang til, dagen før IKM, og da var sannelig testen positiv.

 

Så ikke fortvil! Du er nok litt tidlig ute ennå.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for oppmuntrende svar! Jeg vil bare være forberedt på det verste - negativ test. Men lønner seg nok å tenke positivt. Jeg føler så sterkt at jeg er gravid. Og jeg greier ikke å innbille meg stikninger i magen, men det kan jo være livmoren som er støl.....

 

Nå skal jeg vente til over helgen. IKM på søndag/mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...