Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Har litt dårlig sanvittighet for at barnet mitt skal begynne i barnehage når hun bare er 1 år. Tenker hun er så liten og vil savne mammaen sin. Andre som føler det sånn?
La Perla Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Jeg følte det spnn da min mellomste begynte i barnehage på den alderen. Men dte gikk faktsik veldig fint. Tilvenningen gikk som en lek, og hun gråt ikk i det hele tatt da jeg gikk. Hun likte seg veldig godt, og har aldri vært lei for å være i barnehagen, slik storesøsteren av og til kunne være. Den eldste begynte ikke før hun var 2 1/2.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 det var godt å høre. Dette er min nr 2 også. Synes det er værre denne gangen. Men det er jo et halvt år til, så det forandrer seg nok:)
go`gutten +go`jenta Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Du trenger ikke ha dårlig samvitighet, for barnets del og ikke minst for deg er det bare positivt. Barn som begynner som små har lettere for å tilvende seg i barnehagen.Ingen gråting og lettere å gå fra barnet når det ikke gråter. Ikke alle opplever det sånn, men ofte er det slik. Prater fra erfaring, har jobbet på småbarns avdeling i flere år..Det går nok lettere en du tenker...
¤ Solsikken ¤ Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Veldig likt min erfaring med å sende min da 11,5 mnd gamle jente i barnehagen. Hun har likt seg fra første stund og har alltid vist glede både når hun kommer i bhg og når hun blir henta ! Hun (nå 20 mnd) er fortsatt utadvendt og blid, så det ser ikke ut til at hun har tatt skade.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 jeg jobber som ped. leder på en småbarnsavd. og ser ofte at barna blir fortere tilvent enn det mødrene blir. =) min begynte i barnehagen uken etter fylte ett år, og hun stortrives =) (nå 16 mnd). du trenger ikke bekymre deg, de blir sikkert godt tatt være på =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå