Gå til innhold

Kjenner dere livmoren deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Jeg er 21 + 3 og livmoren er et stykke overfor navlen. Når jeg var 11 uker på vei var livmoren halvveis til navlen, dette ble bekreftet av gynekolog. Jeg er førstegangs, men har altså relativt stor livmor, og bærer (heldigvis) bare en..!!!

Annonse

Jeg føler det som deg, mellom hoftebena, til tider virker det som det er to klumper..og noen ganger som om den er litt avlang.. Den er et stykke under navlen hos meg også, men kanskje jeg har navlen veldig midt på??

Men, har bestemt meg for at den harde klumpen(e) må være livmoren, for noen ganger om morgenen tror jeg den er lenger opp, men så viser det seg at det kun er luft.. hehe..

Jeg er 16 uker og nesten opp til navlen er annengangs da så den er litt høyere enn sist. kjenner babuen også eg hvor den ligger. det gjør til om med sambo. jeg er ikke spsielt tynn, men dette varierer fra person til person og hvor babyen ligger

Til å begynne med kjente jeg det også som dere, som en eller av og til to klumper mellom hoftebeina. kan fortsatt av og til kjennes litt sånn ut, den er litt hardere på varierende steder, synes jeg. men som regel kjenner jeg at den er helt rund, og passe hard. moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...