Gå til innhold

Bilstol?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en gutt fra før av. Da han ble født hadde vi inngått en leieavtale, gjennom Gjensidige, Barnestil til leie. Der fikk vi bilbelte jeg kunne bruke under gravuiditeten og bilstol som kan byttes ut underveis ettersom barnet vokser. Du kan også få kjøpt noen av stolene du har leid, det gjorde vi. Dette er en veldig grei ordning, du betaler ikke noe mer enn om du må kjøpe aller stolene du vil trenge. Med denne ordningen vil vi ha stol til barnet er ferdig med storler/pute. Den siste stolen får vi beholde.

Merke vi har er HTS, som har veldig gode tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, må få komme med en annbefaling til deg. Acta Graco med base til (regner med du mente til nyfødte). Jeg har forelsket meg helt i det setet. Det har en base/stasjon du fester i bilen, og så fester du selve setet oppi basen bare ved å "klikke det på plass". Når du skal ha setet med deg ut drar du i et håndtak, og da er det løst. Alstå du slipper å feste/løsnet bilbelte over hele stolen hver gang du skal inn og ut av bilen. Jeg har også vært i kolliskjon med et slikt sete (desverre), og det gikk veldig fint.

PS! På min "klubbside" inne på dinbaby ventet en del lenger enn andre med å bytte til nytt sete. Alle gjorde det fordi de hadde Graco-setet og var så fornøyd med det, så de ville ha det så lenge de bare kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...