Gå til innhold

Noen som ikke kjenner seg noe særlig gravid?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 11+6 i dag om alt er bra inne i magen, og jeg kjenner meg ikke gravid. Kvalmen er borte, ømheten i puppene er borte for lengst, ikke noe særlig sliten lenger osv..

Hva med deg, føler du deg gravid?

Er så redd for at jeg har hatt en ny MA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes mange av symptomene ga seg rundt uke 10 jeg. Har ikke vært så kjempekvalm, men har kjent både kvalme og trøtthet og ømhet i magen. Sist jeg var gravid var det det samme, det meste ga seg rundt 9-10 uker. Nå kan jeg 'glemme' av det innimellom også.

 

Du har sikkert ikke hatt en ny MA, det er nok bare kroppen som begynner å venne seg til graviditeten. Det skjer jo en del rundt 11-12 uker i forhold til at hormonproduksjonen stabiliserer seg.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på 3 ul hittil, og skal på ny 3 mai. Siste jeg var på var jeg 9+2, begynner å bli en stund siden... Så jeg får vente å se den 3 mai.. Fortsatt noen dager til det da.. Har vurdert å ringe jordmor for å høre om jeg kan komme å lytte etter hjertelyd. Men er jo litt redd for at det skal være for tidlig da.. Så om jeg ikke hører noe så vil jeg jo bli kjemperedd.. Men jeg kan jo ringe å høre hva jordmor sier da.. Hun sa det bare var å ringe om det var noe. Jeg har vært rimelig engstelig denne gangen da jeg har mistet 2 ganger siden november 2005.

 

Håper så inderlig at det er som du sier. Jeg vet jo at de sier at det normalt kan skje rndt denne tiden i svangerskapet. Men likevel jeg drar mine konklusjoner utifra erfaring, og de sier meg at noe er galt, ikke sant!

 

Synes også det er litt skummelt å skulle flytte over til 2. tri i morgen uten å vite om alt er i orden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er stressa... Jeg var ganske stressa sist og det bare fordi en venninne mistet rundt uke 8. Vi var akkurat like langt på vei og jeg fikk jo hetta. Men det gikk bra, og det gjør det sikkert for deg også nå.

 

Men kan du ikke ringe jordmor? Jeg lurer også på om hjertelyd er litt tidlig, iallfall kansjke ikke det store poenget hvis man blir kjemperedd for å ikke høre noe selv om det er normalt.

 

Hvis alt så normalt ut ved 9 uker er det vel svært gode odds for at ting står bra til nå også. Men som sagt - med din tidligere erfaring skjønner jeg nervene, de er ikke lette å styre.

 

Jeg var på ultralyd ved 11 uker og alt så fint ut, så jeg har bestemt meg for å slappe av.

 

Lykke til, Kab, fortell gjerne hva jordmor sier...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter litt utover i uken, og kjenner litt på det om jeg vil ringe å høre. Men jeg skal si ifra hva som blir sagt om jeg ringer :)

Lykke til du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det ikke vær tfor manglende mens og et ganske tydelig blå kryss på testen, ville jeg ikke trod jeg var gravid (og jeg lurer hver dag gså). Har ingen symptomer i det hele tatt og er nå i uke 7. det som trøster meg, er at jeg i forrige svangeskap oplevde nøyaktig det samme - og egentlig skal vi vel være glade for å slippe unna kvalme etc. men samtidig hadde det vært greit og beroligende av og til å bli minnet om at man faktisk var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg! Kjenner meg ikke gravid i det hele tatt, er blitt helt tullete i hodet og _forstår_ ikke at jeg er gravid engang.... ( 10+ 5 i dag ca) Det er slitsomt å ha det slik.... Håper inderlig at tingene kommer seg litt etterhvert, når jeg endelig får kjenne fosterlyden f.eks.

 

Jeg var til tidlig ul i uke 8, men selv det føles uvirkelig. Jeg må liksom bort å se på bildene for å forstå at det er noe i meg... Rare greier, hadde ikke trodd det skulle bli slik! På samme tid er jeg takknemlig for at jeg i det hele har blitt graivd, og for at jeg er så frisk. Det er jo ingen selvfølge det.

 

Friskt mot! Dette skal nok gå bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen særlig symptomer i det hele tatt. Så jeg tør nesten ikke tro på at jeg er gravid. Har kun hatt ømme pupper og er trøtt på kveldene. Noen dager har jeg vært kvalm dersom jeg ikke har spist på en stund. Det bekymrer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hittil vært på 3 ul og da har alt vært bra. Sist jeg var da var jeg 9+2, men det føles så lenge siden og jeg skal på ny ul 3 mai, og det føles som en evighet til! Er jo i dette tidsrommet og spesielt løpet av den siste uken at symptomen har forsvunnet/blitt svakere.

 

Klarer ikke slippe tenken om at det er noe galt, og at jeg igjen skal få beskjeden om at det ikke er liv. Har også i tillegg til tidligere MA også hatt en SA, så er vel kanskje ikke så rart at jeg engster meg..

 

Jeg har jo hatt symptomer, ganske sterke også, så det er ekkelt at de forsvinner, selv om det kan være en naturlig forklaring på det.. noe alle forteller meg, og jeg jeg vet jo det er vanlig at de forsvinner nå, men jeg føler at det ikke gjeder meg, om dere forstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...