Gå til innhold

Har veldig vondt!


mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

 

Jeg er nå i min 18 svangerskapsuke og har i de siste dagene hatt veldig vondt i korsryggen, akkurat som om mensen er på vei. Ikke mye deilig. Og så har jeg vondt i høyre lår. Sånn stikkende smerter føles det ut som. Er dette bekkenløsning? Vet ikke så mye om bekkenløsning egentlig, så er ikke sikker. Og en ting til; Jeg trener til vanlig på treningsstudio, men er det lurt for meg å trene nå? Kansje jeg kan prøve, men om jeg får vondt så slutter jeg, eller? Hva synes dere?

 

Hilsen lille meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være en bekkenløsning du har ja.

 

Jeg fikk min for et par uker siden, og AUUUUU det ER vondt. Det er sånn vondt og ømt i hele området der nede og ned på lårene. Sånn stiv/støl følelse på en måte.. Men det er mest vondt på natta når jeg skal snu meg, eller på morgenen. Og det er ikke serlig behagelig å reise seg opp fra stoler, sofaer og senga =(

Jeg har vel ikke så vondt i korsryggen egentlig... Det er lenger ned.

 

Treningsstudioet ville jeg droppa... Jeg ville heller ha gått meg en tur. Det er bedre å holde seg litt i bevegelse enn å bli sittende helt stille fremover. Men i dag hadde det vel heller blitt å vagge meg en tur =( Er forskjel fra dag til dag hvor vondt det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...