Gå til innhold

Har veldig vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen!

Jeg er nå i min 18 svangerskapsuke og har i de siste dagene hatt veldig vondt i korsryggen, akkurat som om mensen er på vei. Ikke mye deilig. Og så har jeg vondt i høyre lår. Sånn stikkende smerter føles det ut som. Er dette bekkenløsning? Vet ikke så mye om bekkenløsning egentlig, så er ikke sikker. Og en ting til; Jeg trener til vanlig på treningsstudio, men er det lurt for meg å trene nå? Kansje jeg kan prøve, men om jeg får vondt så slutter jeg, eller? Hva synes dere?

Hilsen lille meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en bekkenløsning du har ja.

Jeg fikk min for et par uker siden, og AUUUUU det ER vondt. Det er sånn vondt og ømt i hele området der nede og ned på lårene. Sånn stiv/støl følelse på en måte.. Men det er mest vondt på natta når jeg skal snu meg, eller på morgenen. Og det er ikke serlig behagelig å reise seg opp fra stoler, sofaer og senga =(

Jeg har vel ikke så vondt i korsryggen egentlig... Det er lenger ned.

Treningsstudioet ville jeg droppa... Jeg ville heller ha gått meg en tur. Det er bedre å holde seg litt i bevegelse enn å bli sittende helt stille fremover. Men i dag hadde det vel heller blitt å vagge meg en tur =( Er forskjel fra dag til dag hvor vondt det er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...