Anonym bruker Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Er det noen som har noen gode råd mot hemorider? Jeg har hatt kjempeproblemer med det siden før fødselen, men trodde det skulle gå over når jeg fødte.....Baby er nå 7 mnd, og jeg bruker minst en kur i mnd :-( kan ikke være sunt? Det er jo også kjempeubehagelig og vondt og ekkelt! Jeg har prøvd grønnsåpebad og Alcos Anal og sinksalve uten at det hjelper. Går det an å få de operert bort? Håper noen kan svare meg........
Katta & Lille Plom Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Hei! I min kjerringråd-bok står det følgende: Man kan smøre tannkrem rett på hemoroidene. Sikkert litt ubehagelig, men ondt skal ondt fordrive... Ellers kan man ta en potet og skjære av en tynn potetskive som man ruller sammen og bruker som stikkpille. Sikkert ikke veldig behagelig det heller, men det kan jo være verdt et forsøk. Kilde: "Kjerringråd fra a-å" av Aksel Gjerstad Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 De kan oppereres bort ja. Hadde selv dette i forrie svangerskap og etter fødselen. Jeg brukte også stikkpiller en god stund men det ga seg til slutt. Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men opp til et år tror jeg. Er veldig redd for at det skal komme tilbake igjen i dette sv.skap. Kontakt legen din, kanskje han/hun har tips ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå