moffi Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Hei Follomodendamer! Sjekk BIM-treff eller DIB-treff. Har lagt ut begge steder=)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Så lurt å legge ut begge steder, Moffi!!! Kanskje det er flere som har lyst til å "joine" oss... Vi er jo blitt en stor og flott gjeng må jeg si!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Melder avbud til treffet imorgen.... Prioriterer eldste og yngste datter her i morgen. Eldstemann har fri fra skolen og vi tar en rusletur ned til byen på babykino og lunsj vi jentene....Ikke ofte jeg får mulighet til en dag med eldstejenta lenger:-) Hun gledet seg så til å tilbringe dagen med Hannah og mamman:-) Har hatt noen tøffe netter med lite søvn og kjenner at senterbesøk ikke er øverst på prioriteringslisten akkurat nå:-) Jeg er helt sikker på at dere forstår det:-) Sikkert flere trøtte jenter her inne:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Så klart vi forstår det!!! Kos deg med både stor og liten jente, du, så får vi sees en annen dag!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 :-) Ble det trilletur, babykino og lunsj på oss idag? Neida! Sov til nærmere kl 11, helskjønt og veldig nødvendig spør du meg:-) Stakk så ut og handlet litt deilig lunsj til eldstedatter og meg selv, leide 3 dvd filmer og hjem til dobbeltsengen. Der har vi jentene okkupert fullstendig i dag i en herlig blanding av mat, film, sov, pupp og sjokoladespising:-) En perfekt dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå