Gå til innhold

Bedøvelse hos tannlege


Giggi, venter mai barn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en visdomstann som plager meg, som jeg gjerne skulle ha fått trekt bort. Men har tidligere hørt at bedøvelsen kan være skadelig for gravide. Er det bare oppspinn eller ligger det noe i det? Har akkurat blitt gravid, så da blir det lang tid med smerte hvis det ikke går... Håper på svar fra noen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skal gå helt bra. Bare fortell tannlegen at du er gravid. Så lenge du har tålt bedövelse för skal det ikke väre noen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bedøvelse skal gå bra det; det er jo svært lokalt. Sist jeg var gravid (viste det ikke da) fikk jeg både bedøvelse og røngentbilder. Jenta er 2,5 år i dag og har ikke tatt noen skade av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos tannlege for å trekke, rotfylle og borre i dette sv.skapet og det går fint :D

 

Bedøvelsen gjør ingenting, det dem er forsiktig med er røntgen... Jeg tok HELT i begynnelsen av sv.skapet (da visste jeg ikke at jeg var gravid) & 1 bilde nå nettop der jeg fikk sånn hel bly kappe på meg... Strålingene er så små nå at det er omtrent det samme som å ta seg en tur på fjellet sier dem :)

 

Så bli kvitt tannen du, før det blir værre og betennelse... Det er ikke noe godt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...