Gå til innhold

VANNET HAR GÅTT OG JEG HAR RIER!!


lilleputt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OI, OI, OI, OI!!! Nå ble jeg kjempe glad når jeg så meldingen. Det var det første jeg så når jeg logget meg på i morges. Overskriften "Vannet har gått og jeg har rier" fra deg lilleA sto helt øverst på listen sånn at jeg så det med en gang. Hjertet dunker jo ekstra i brystet når jeg så meldingen fra deg jeg har snakket en del med her, og hadde termin samme dag OG føder i dette øyeblikk på sykehuset hvor jeg også har fødeplass. Jeg ble bare kjempe glad på dine vegne og fikk opp håpet også selv om at det fortsatt kan skje noe av seg selv.

 

Jeg leser fra et tidligere innlegg fra deg i går kveld at du ikke hadde noen særlig tegn til at fødselen var nær forestående. Tenk...du bakte bursdagkaken i siste liten ;-) Det skulle du visst igår kveld når du laget deigen. Og tenke seg til....nå er du i gang altså. Det er jo helt fantastisk!!!

 

Tanker masse masse på deg idag. Og gleder meg veldig til å høre fra deg. I tilfelle jeg skulle komme i gang de nærmeste dagene så sees vi nok på ullevål hotell. Hvis du ter deg litt lilleA-aktig så skal jeg leve opp til my-rollen så kjenner vi hverandre kanskje igjen ;-)

 

Nå skal jeg snart ringe ullevål for å få overtidskontroll time...og tenk der er du og ligger og føder. Mange, mange gode tanker til deg og dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...