Gå til innhold

bæsj


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det slik at de fleste bæsjer og tisser mens de presser eller er det sjelden det sjer?synes d høres så pinlig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bæsje på seg er nok mer vanlig enn man tror. Om det kommer tiss også er ikke godt å si..Det kommer mye rart ut der nede når man føder, så en kabel eller to vipper nok ikke jordmor av pinnen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du tid - så be om å få klyster (eller klyx som de kaller det) så får du tømt tarmen før det hele er i gang. Jeg fikk det og det er litt pyton akkurat der og da, men det var veldig greit å ha tømt tarmen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

det kan komme bærsj ut ja, når du driv å presser ja.. Men det er ikke en eneste jordmor som ikke har sett det .. Det skjer stadig vekk, helt normalt,,Ikke flaut nei.. Husker at jeg ble så flau da jeg oppdaget det, men det var helt oki, og ble aldri nevnt..Til og med barnefar sa ingen ting, han skjønte det vel.. Dette skejdde med nr 1.. med nr 2 fikk jeg klyster, noen sykehus har det som ren rutine at man får en slik klyster, men jeg tror det har mye å si hvor god tid du har på deg,, altså hvor langt du har kommet i fødsel forløpet da..

Ikke tenk på det, skjer det så skjer det,,, er ikke noe å gjøre med, er helt naturlig,, bare husk det..

Venter nå mitt 3 barn, termin 28 mai,,, og tenker ikke på det enganga t det kan komme litt bærsj osv ut,,

kos deg videre i svangerskapet,,

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke , det kan da godt hende det ja,, Er da så forkjellig vi , fra person til person.. Så det kan hende deg å ja, men om det hender nå kan j desverre ikke svare deg på... kunne vært synsk da, men det er j ikke,, hehe,, hadde vært kjekt da,,

 

Men det gåt ann¨å spørre selv da etter en klyster, ikke noe problem .. det får du veit du,,kan hende du slipp å spør etter det å, hvis sykehsuet har det som rutine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...